Bruce Springsteen and the E Street Band v Trstu

Ko sem naokoli povedala, da grem na koncert Brucea Springsteena, je bil odgovor večine zelo podoben: uh, na ta koncert bi pa še jaz šel. In šlo je v večini za ljudi, ki drugače sploh ne poslušajo glasbe kaj dosti. Tako pač je – Bruce je že zdavnaj postal glasbena legenda, the Boss. Ne glede na to, če si fen ali nisi, če si poslušal vse njegove albume ali ne, dejstvo je, da vsakdo od nas pozna vsaj nekaj pesmi. Poleg tega takšne legende glasbe le redko razočarajo s svojimi koncerti. Zato je tudi naneslo tako, da se je v Trst podala tudi velika množica slovenskih ljubiteljev glasbe. In nismo bili razočarani. Še več, kar se mene tiče, je bil to eden najboljših koncertov, kar sem jih kdaj obiskala.

Bruce in njegova skupina preprosto obvladajo. Ne vem, ali so to izkušnje ali preprosto uživanje v tem, kar delajo, ampak vse skupaj je bilo tako noro dobro, da se težko opiše z besedami. Tri ure pa pol čistega glasbenega užitka brez premora. Tip je skakal sem pa tja, užival v pozornosti deklet v prvih vrstah, sem pa tja poklical koga na oder, se metal po tleh, poleg tega pa vse svoje pesmi izvedel več kot korektno, pri čemer mu je seveda pomagala njegova odlična skupina. Prav to mi je bilo še posebej všeč – kako je brez problema dal svojih pet minut tudi skupini, sam pa se postavil v ozadje. Se mi zdi, da takšni strokovnjaki prav vejo, kako se stvarem streže in ne potrebujejo nekih svetlobnih učinkov pa projekcij v ozadju, tam so da pokažejo vse svoje znanje in talent brez kakršnihkoli drugih distrakcij na odru. Najbolj od vseh mi je všeč njegova pihalna sekcija, se mi zdi, da te sekcije vedno najbolj uživajo na odru. Poleg spremljevalnih pevk, seveda. Kot že rečeno, šov je trajal tri ure in pol, zaigrali so nekaj največjih hitov, pa tudi kakšno manj znano, vsak pa je prišel na svoj račun. No, še največ pa je takih, ki bi brez problema uživali v koncertu še kakšno uro. Koncert je bil res super doživetje, z ogromno poplesavanja, ploskanja in petja, bravo, Bruce, vsako leto starejši, energije pa mu zlepa ne zmanjka. Mladina, upam, da ste se kaj naučili iz tega!

This entry was posted in Mjuziq. Bookmark the permalink.

3 Responses to Bruce Springsteen and the E Street Band v Trstu

  1. tasteoftravel pravi:

    Jaaaaaaaaaaaaaaa, odličen je bil!!! Res en boljših koncertov. Legenda, ki zna. Od njega bi se lahko veliko naših izvajalcev učilo.

  2. Dasha pravi:

    Šla sem na koncert kot ne-fan… mislim, všeč mi je bilo par komadov, nisem bila pa nek zagrižen fan… od koncerta dalje gledam nanj čisto z drugimi očmi. Kot si rekla, najboljši koncert ever (pa jih nisem vidla malo)… definitivno še grem kdaj.

Komentiraj