Za vse nas, ki obožujemo to pesm…..

Iznad ovih suza
nebo vedro je
jer sve su tuge prolazne
i sto me ova svadja
sad ne pogadja
to kazna je za bezobrazne 

Ja mogu da ti dam
al necu da ti dam
mogu jer te znam
a necu da te znam

Ja mogu s tobom sve
al necu, sto da ne
ja mogu reci da
al necu tebe ja

Ti mozes biti tu
al neces biti tu
uzalud se trazis
al ne nalazis

Nema te, to je kazna
za bezobrazne

Saznala sam, rekli su mi
rekli su mi, da si me ti
ne slusam te
obecanja su ti prazna

Za pcelu cvet, za pticu let
sunce za dan, mesec za san
za mene sve
za beobrazne je kazna
za bezobrazne je kazna

Imas samo sekund
da mi kazes sve
a imao si godine
i sto je tebi gore
meni bolje je
to kazna je za bezobrazne

 

hihi naslednič bom dala pa še reci ja hihi od milice jau žurkaaaa

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

10 Responses to Za vse nas, ki obožujemo to pesm…..

  1. Tina pravi:

    jaooo a to je tooo, kok  časa si pa rabla za tole besedilo :))) hihiiii unbeliveble res. ti fanica ti 😛
    sm računala na kak ‘drugačen’ blog, zdej pa mam … c c c ;)unbelivable .. (ala ej to sm že rekla, sam če je pa toook resss!!)
     
    Lp
     

  2. Maja pravi:

    ooo kera lepa pesmca…prov fajna je..
    hihi zdej k sm vidla besaedilo lahk še kej zravn pojem….jeiiiiii:P:P:P::P:P

  3. Tina pravi:

    vidiš julija so še ljudje poleg mene ki obožujejo tole pesmico…ne vem kok teb ni….sam jz jo pa ljubim :)) blog nov bo pa pršu k se bo kej zanimivga zgodil…torej hmmm upam da kmal..

  4. Tanja pravi:

    Jah js sm pa misla da bos dala gor April…js ves: I OPET SE SECAM…
    Indira u srce pogada….jao…..
    ;))))))))))))))))

  5. Tina pravi:

    i opet se sečam aprila…jedne ptice slomljenih krila…ah ko da bi o men pela ;))

  6. Tina pravi:

    hahahaaaa Julija julija, da nisi šla ti u k…. :))) hihihiii
    neeee pa veš da je to šala (mala)
    maja sej mi je zdej kr ok pesmica, sam na začetko, priznam c c c zdej je kul. mi jo morš poslat!! pol bova pa duet hahahaa (uuu + čigo pa maja pa smo že kvartet, opaaa :)))))

  7. Tina pravi:

    jaja zej neki govoriš drgač se pa norčuješ iz pesmice :(((

  8. dasa pravi:

    ej čigava pesem je to? lahk bi mi jo poslala a a ? 🙂 besedilo je ful fajno !

  9. Tina pravi:

    c c c pa neeeee … (sploh ne!!)
    Sej veš kak je to – tko k ti pa komad Temptation in my heart :))
    počas vzljubiš – kaj pa češ … 😛
     
    aja btw, dej ko ”se ti bo dal” mi FW sikce od učerej, rina bi jih ful rada vidla :)) (no pa js tut seveda!!!)

  10. Tina pravi:

    mah ne upam si jih niti še enkrat pogledat…ka če je kej ful čudnga na njih :((
     
    drgač je pa to indira radić-kazna za bezobrazne sam ne vem daša če je to glih pesm po tvojem okusu :)))

Oddajte komentar

