Imbranata…….jz……

 
Tolk pesmi,ki bi ble primerne za ta čas in vse moje občutke…
Tolk žalostnih pesmi..
Bi rada napisala I have to admit it’s getting better,it’s getting better all the time…pa nekak ne bi blo resnično..
 
Mi grejo same take neoptimistične po glavi…tle še tiziano poje…aaaa kak ga nism dolg poslušala…kr paše…se ga ušesa ne branijo
Bo kdaj bolš?
Sem gledla roseanne pa je ta mala Darlene tole pesmico napisala:
sam delček->
To whom it concernes
I’m not made of steel
when i get blindsided my pain is quite real
I don’t mean to squawk
but it really burns
I just thought i’d mention it
to whom it concernes.
 
Kira faca!
 
Čakam srečo…al pa vsaj košček sreče….
Da bo življenje lažje…da bo men lažje…da me zjutri sonček zbudi in bo cel dan lepši…da bom šla z veseljem na trening,da mi bo tam šlo,da se noben ne bo na mene drl,da bom šla zvečer kmal spat in neki lepga sanjala…a preveč zahtevam?
Mah in pol premislim….zakaj že zdej ne more bit tak?Zakaj krneki razmišljam,ko pa mi v bistvu niti ne gre tak slab?Če odštejem padanje na izpitu,da mi rokomet ne gre,da kr vsi nekam grejo,jz pa ostajam na istem mestu?Najbrž hočem več!
 
Tiziano še zmer poje….My soul is getting blue baby blue as blue as the sky as blue as your eyes…in men ni nič lažje…
Mi gre po glavi stvar,ki sem jo zadnjič prebrala->Even the fear of death is nothing compared to the fear of not having lived authentically and fully.Sam zakaj?Sej moje življenje je polno!Kaj sploh hočem?kaj se grem?In pol pomislim na en del scrubsev k je JD končn Elliot dobu in se krnaenkrat zave pa sej jz tega nočem.Da ne bom jz kdaj krnaenkrat se zavedla,da to vse skup sploh nočem!In da ne bo takrat že prepozn!Mah sej vsi pravjo,da je to sam trenutna kriza…..baje da mam ful lepo prihodnost pred sabo…pravjo…in pol sm pod pritiskom,kr hočem to upravičt…in je to spet en začaran krog..
 
aaah in pol se čudim,zakaj zvečer težk zaspim…zakaj sem podnevi nezbrana…če mi pa sto stvari po glavi roji!wtf!
Ampak kar sem si skuhala,bom tud pojedla!Pa da bo zraven čas še za solato….ker če ne me bo ubil,če bom skoz sam na eno stvar mislala in se ji posvečala.
Sm si sposodla knjigo o jogi…upam,da bo pomagal!
 
Takle je.Takle mam.
 
At the end of the day all we really have is ourselves.And nothing in this world can make you feel more alone than that.
 
 
 
 
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to Imbranata…….jz……

  1. Tina pravi:

    We’re all a part of a cosmic joke! (ena fajna it talentov v belem ..)Đuls, to je tut pomoje trenutna kriza. Kr velka sprememba je tole letos in morš pač dokončno padt notr. Js tut mislm, da bo vse ok, da ti ne manjka nič, sam najt morš še tisto svoje mesto pa se bojo stvari uredile! Ni tko črno k mogoč teb zgleda. Zih maš boljše, kvalitetnejše in polnejše življenje k marsikdo. U končni fazi delaš to kar želiš – igraš rokomet, greš mal okrog po tujini (res da za mal časa, ali ipak), maš svoj fletek u ljubljani (prou zakon je!!) in si fajn punca. No worries, deklica!!!Thumbs up!

  2. dasa pravi:

    draga Tina,
     
    though miles may lie between us, we’re never far apart, for friendship doesn’t count the miles, it’s measured by the heart. (jebeš teh 3000 kilometrov )
     
    pa še besedilo za vzpodbudo ene bol preproste pesmce, itak od Millencolin 😉
     
    naslov je pa, hehe, FINGERS CROSSED 🙂
     
    So now you’re back on your feet againNow you’re back to compete with menNow you’re back and it took some timeTo get from misery to primeNow you’re back onto change the worldNow you’re back and I say : Go, Girl!Now you’re back and you do just fineSo don’t resign`Coz after rainy days the sun will shine
     
    i’m watching you, with fingers crossed for everything you do !
     
    luw yaaaaaaaa

  3. Tina pravi:

    heh…
    i have to admit it’s getting better…vsaj mal…čist mišken…ampak ne velik…mal…
     
    thanx za vse

  4. Tina pravi:

    thanx za vse … bila sem (si) razvajeno dekle, a :P:P:P heheeeeitak, da je bolš .. kva ni :)))malo malo po malo pa bo!!

  5. maja pravi:

    frujči ti u depri???? pa kaj ti je deklica, kaj si tak žalostna? kaj mi je nč mi ni , sam mal me srček boli… sej veš kak pravjo, pride krizica, pa gre krizica. Glavo gor deklica, pa ne žen si vsega tok k srčku, da te ne bo pobral od skrbi, kaj bo pa pol ibro sam delu na tem ku…. svetu.
     
    Frujči nisi sama, sam to sm hotla povedat.
     

  6. Tina pravi:

    I get by with a little help from my friends,Mmm I get high with a little help from my friends,Mmm I’m gonna to try with a little help from my friends 🙂

  7. Tina pravi:

    we’re there to help u 😉

Oddajte komentar

