godine prolaze

 
 
Godine prolaze nervoznim korakom,
godine prolaze mi stojimo
Jesmo li sretniji jesmo pametniji,
godine prolaze mi gledamo
 
 
Sem jo zadnjič slišala pa danes spet na tekmi…
In se mi zdi čist primerna, glede na to, da sm ravn zadnjič ugotovila,kok gre svet naprej,jz pa stojim na mestu…
Najbrž ni tak hudo,včasih pa vseen dobim tak občutek..
Smo z vsako sekundo srečnejši?Al pa vsaj delamo na tem,da enkrat bomo?
Smo z vsako sekundo pametnejši?Al pa vsaj delamo na tem,da enkrat bomo?
 
Se mi zdi, da vsakič, k koga od "starih" prjatlov srečam,sam še spomine obujamo.Smešno!Al smo tok stari,al pa se nam je res tok dogajal?:)
In danes,ko smo bli v golovcu,me je kr zmrazil..jau kok let sm bla vsak dan tam…še vedn najbolša dvorana ever…laufanje v njej je čisti užitek 🙂 in tolk smešnih,žalostnih,veselih,norih trenutkov se je našl tam…nikol več ne bo tak….
 
 
 
 
 
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to godine prolaze

  1. Tina pravi:

    nikol več ne bo tko k je blo .. lahko je pa še naprej fino :))

Oddajte komentar

