kva nam

 
mah takle je…
so stvari v življenju,ki jih ne bom nikol razumela…
in so ljudje v življenju,ki jih ne bom nikol razumela…
in ja….večinoma so moškega spola!
 
pa sm si rekla…
tinč…
tole boš obdržala za sebe…
pa ne morem…
bom napisala kej o tem?
kva nam?!a đuls
 
torej…
v čem je fora…
da smo si ženske in tipi tok različni…
pismo po tolkih slabih izkušnjah bi si lahk že gor pršla
neki je narobe z mano
to, da sm mal zmešana, mi je jasno…ampak sm prijetno zmešana
 
ni mi pa jasn,da mi je nekdo všeč,res ful všeč (pač sm taka,da mi je nekdo že takoj všeč al pa mi po vsej vrjetnosti sploh ni)
tip pa pobegne…
je torej nekaj slabega,da ti je nekdo všeč?
ga s tem dušim?
pismo,pa sej ne zahtevam poroke še isti trenutek..
preveč resna?mogoče..
pismo no pr 21 letih,skor 22ih se mi pa res ne da več sam mutit okol..
če bi se mi dal…bi se ga pač nasekala,šla vn…in bi blo to to..
zej so mi pač ene stvari bol pomembne..
da se lahk k nekomu stisnem…
da lahk nekoga pokličem,če sm depresivna…
a to pomen,da sm zapalila na noro?
 
ne…takle je…
če bi bla tipu všeč,res všeč…kokr je on men…mu to ne bi moril…
daleč od tega…
to da sm mu kjut in take pocen fore…za to mi je glih vseen…
 
in takle je…
ti,ki najbrž tole bereš…
sam reč…
tinka nisi mi všeč…sori…bla je iskrica,pa ni zagorela..
bo teb lažje..
in bo men…
najbrž čez neki časa…
ker ja…VŠEČ SI MI! pa pobegn zdej,če že moreš…
ti že veš…
sm že doživela to…
in mi še enkrat ne bo tak problem…
mal bom sama…mal depresivna…
pol pa iz tega največ vn potegnala..
kr taka sm…
mal čudna..
in posebna…
ampak še zmeri sm rada mal drugačna,kot pa enaka kot vsi ljudje na tem svetu!
in tako se mam rada!
 
evo…
dala iz sebe…
več ne morem…
 
peace
 
 
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

15 Responses to kva nam

  1. lucka pravi:

    jaaa super..treba je to vn dat.treba je to povedat!! še en dokaz več da so vsi isti.jap res je,vsi ste isti..od a do ž

  2. Tina pravi:

    wiiii sam mi je res lažji
    wiiiiiiii taka sm…
    taki so oni…
    bomo že…

  3. Tina pravi:

    prou je, da daš stvari iz sebe – MORŠ (prej al slej)!!! kva nauš, itak .. hihiii no bom pa še js mal zamoralizirala (mam podobno zgodbo k ti, heh .. zgleda da je na unem koncu lj neki v vodi, v zraku in v moških … hm, možganih ziher ne k ne dajejo vtisa da bi jih mel)
     
    tipi? heh.. je vredno zgublat besede sploh?? hmmm
    po 260. prebranih stvareh ugotavljam, da so tipi pač TIPI. vsi isti, taki k jih me nikol ne bomo razumele, taki k sami ne vejo kaj bi (niti kaj bi sami s sabo niti s komerkol drugim).. zgleda, da res ne vejo zakaj sploh so..delajo probleme, komplicirajo, misljo sam na svojo rit.. so chickni na dveh nogah, provocirajo/mutijo/se izmotavajo/zapletajo/KOMPLICIRAJO (ja, vem da sm to že povedala!!).. skratka – NO FUTURE!!
    vedno bolj se zdi, da je škoda časa in energije za njih, ker se vsakič sprot izkažejo za tko presneto plehke, brezčutne, egoistične in nerazumljive.. toliko besed, toliko dejanj iz njihove strani, a nakoncu se vprašamo – zakaj že, wtf, komu na čast jeblo to sploh treba govorit?? očitno majo problem z izborom besed, z usklajevanjem besed in dejanj.. usklajevanje leve in desne možganske polovice ja pač njihova slabost, ki jo me nikako ne mormo razumet.. njim se sicer zdi vse ok, vse jasno, vse fajn – pa čeprav NI!! a zgleda da so tipi dejansko "uporabni" za človeško reprodukcijo in ne za kej velik drugih stvari.. pridejo v naš lajf, ga obrnejo, zakomplicirajo in potem zginejo .. se prestrašjo/userjejo/obupajo (nad čem že?? nad sami sabo če že..)/al karkol drugza pač.. tut če so ONI zajebal (kar je precej pogost pojav), tega itak NE priznajo in se vsemu na veliko izogibajo.. najlažje je pač spizdit, se ne javljat, namesto pogledat človeku v oči in se zjasnit. neeee, to bi bilo preveč za njih, preveč razumljivo, premalo komplicirano in sploh preveč fer do "nje"!! premalo bi bile prizadete in jezne..   FAK OFF!!
     
    najbolš je it naprej (čim prej!), pustit stvari za sabo in si priznat, da si zaslužiš več, veliko več kot to!! škoda našega časa, želje, volje, energije in veselja za stvari/osebe, ki nam ne vračajo in nas ne cenijo.
    najbolš da se posvetimo stvarem, ki nas zanimajo, nam prinašajo veselje, srečo in zadovoljstvo – ostalo bo prišlo..ko pač bo..samo po sebi. imejmo čas zase in imejmo v prvi vrsti rade SEBE!!
     

    đuls .. veš kaj, ti pač taka si, posebna … and that’s why i love u :))
    če te nekateri pač ne štekajo oz. omejujejo, ne sprejmejo al karkol u tem kontekstu – just let it go, don’t mind..tega in takih ne rabiš v svojem "posebnem svetu" (haha)
     
    čene drugega imamo prijateljstvo, druga drugo in to derfinitivno ni malo..TO šteje :))
    Luv ya*

  4. Tina pravi:

     
    …ampak svet bi lahk bil tak prekleto preprost…
     
    in mal mi je bad..
    kr mi je res všeč..
    lahk bi se delala,da mi je vseen…
    lahk bi se še zmer mela fajn…
    lahk bi bla čist na izi tak k zmer…
    ampak at the end of the day bi mi blo bad…
    bad ne pokazat enmu,da mi je všeč..
    bad,kr bi se počutla tak prazno…
     
    …uvijek sve završava bliže bolu…
     
    in če je blo vse zaigran,je pač blo…
    dežnika pa vseen ne dobiš več nazaj 😛
    no..razn,če pokličeš pa raložiš,zaka si tak čudn haha
     
    …z vsako pesmijo me je manj…
     
    …so pač ti dnevi,ko traja dokler traja….
     
    za resne scene?jau smeh…
    če pomen to,da sm to, kar sm,da sm za resne scene…kul…i can live with that!
     
    …počasi…upijaš me in vem,ta trenutek te pojem…:)
     
    mah svašta
    tole celo leto…
    čudno ful..
    hm..
    mogoč sam sanjam……………………………….
     
     

  5. Tina pravi:

    pač .. človek se pokaže kakšen je, ko mu "zagusti"..
    pomojem takih (stvari) ne rabmo u lajfu..
    nevem če je opravičilo vedno dovolj..včasih je (tut) to premal..za kej več (je treba prej mislt, al pa ukrepat takoj ko zajebeš..ne čakat da mine/"se pozabi")
    ti si nardila svoje (js pa tut), tko da..
     
    vlak odpele..pride nov..vlak 
    upam, da sva na pravi postaji đuls:))

  6. lucka pravi:

    tina fajn si napisala res..tak vse resnično..hm zaka so tipi na svetu zato da nismo sam ženske ..

  7. Tanja pravi:

    Jah…ves kaj ti bom js rekla…HIS LOSS!!!Ce ni(s) znou cent kva je meu pred sabo je njegov problem…Sorry k ti ej biu usec…maj god to je pa res neki slabo-WTF!!!???!?!?!?
    Ti pa Frue tko k je Babe napisala – to da si ti a bit crazy je razlog zaka te mamo me rade!Sploh nc skrbet…bo prslo se velik vlakov min nase postaje-pomisl iz kolkih mest more se pridt(Praga,Berlin,Munchen,Budimpest….Lleida{bom kej najdla tle-don’t worry}) tko da hold Ur head up pa bo…sj mas se ns!Smo mau dalec use sam na ns vedn lah racunas – je tko punce,me bomo vedn tle!!!!
    Don’t forget that!!!!
     
     
    P.s.:Mau mi je smesna tale stvar z vlaki in postajo…sam morm priznt I LIKE IT:D!!!!
     
    Ne daj se…a tipom ko j*** m***…ce so pa tok cudni
    Pozdravcek za use moje punce tle***

  8. Tina pravi:

    pazte tole, babe; oto bi reku:
    že dneeeve in teeedne in leeeta stojim na postaji
    in čakam, kot toliko drugih,
    na vlak ki prihaja …
     
    SMEEEEEEEHHHH –> hahahaaaa …
    OMG, to me je kr pošteno nasmejal zdele (upam, da bo vas tut .. smeh pa zdravje pa to :P) hihiii
    mamo pač svoj klub 2044, ustanovljen pred parimi leti in v njem smo članice že neki časa(nede tanja heh)
    pač, jebi ga, čakamo svoj vlak..upam, da na PRAVI postaji..
    pršou bo..ddd..itak.. KUA NAU!!?? :)))
     
    jeeej girl power pa to :P:P:P

  9. Tina pravi:

    hehe ko powerpuff girls 🙂
    smeh
    tale z vlaki je kul…taka resnična…najbrž…
     
    sam je kul….
    tak dauč od mene…
    k se pa slab počutim….pa vseen dobim sto komentarjev tukile…
    thanx ful..
    mi kr dost to pomen…
    to ne pomen,da vam ne zamerim več,k ste me vse zapustile..
    ampak je korak v pravo smer 😛

  10. maja pravi:

    frujči,
     
    ne morem verjet, ti si zaljubljena, kje maš pa ti čas bit zaljubljena, krimovke se ja prpravljate na polfinale:))))), hec hec stara,
     
    ja to je pa lepo slišat, sam nč ne poveš o tej ljubljeni osebi, kak mu je ime, od kod je in zakaj se te boji??????
     
     

  11. Tina pravi:

    aaaa ibro kiiiiiii siiiiiii
     
    eh dej nehi…
    kaka zaljubljenost…
    to me sam pomlad meče…
    čudna k zmer…
    zmedena še bol k zmer…
     

  12. Tina pravi:

    uuu js sm rozasta – a obstaja roza powerpuff girl ?? đuls??

  13. Tina pravi:

    jaaa dddd roza zelena modra
    hmm ti roza
    pol jz definitivno modra
    hihi pametna+žalostna..
    popolno…

  14. Tina pravi:

    heh, se mi je kr zdel, da ti ponzaš njih :))) hehe
    kul .. morm pogledat na net kere so to .. da vidm kaka je rozasta 😛
     
    ma samo
    opušteno opušteno
    bit če tvoje što je njeno
    spakovat ču život ceu u 2 kofera …
    lalala (lih poslušam)
     
    DAN D; thumbs up..napokej kufre pa prid(te), da se vidmo..
    i wish i wish i wish …

  15. Tina pravi:

    wiiiiiiii i’m coming…
    jau sej ne morem vrjet….vse je šlo tak po planu…
    prvo slagelse dobl..in zej še kr grem….
    thanx god….in hvala vsem za držanje pesti hihi
     
    wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    tele powerpuff girls hmmm mam igrco na mobitelu zato vem 😛

Oddajte komentar

