Loneliness

 
Being apart and lonely is like rain.
It climbs toward evening from the ocean plains;
from flat places, rolling and remote, it climbs
to heaven, which is its old abode.
And only when leaving heaven drops upon the city.

It rains down on us in those twittering
hours when the streets turn their faces to the dawn,
and when two bodies who have found nothing,
dissapointed and depressed, roll over;
and when two people who despise eachother
have to sleep together in one bed-

that is when loneliness receives the rivers...
 
evo…za vse vas
ki ste me zapustil
ki me mate radi
ki me nimate
ki se norce delate iz mene
ki me kličete
ki me ne pokličete
ki raj ugasnete mobitele
ki se slišmo sam prek msnja in msgov
ki ste čudni
ki vas mam rada
ki ste mi všeč
ki bi lahko bli neki
 
 
ki ste me pustil samo
 
v bistvu ljubim samoto,sam sam takrat,ko se sama za njo odločim…
 
…IN JZ IN RAINER MARIA RILKE SE TEGA NE GREMA VEČ!!
 
 
ironična tale pesm…če pomislim, kaj ji je sledil…
 
 
 
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

11 Responses to Loneliness

  1. Nina pravi:

    Js te mam rada Tina! Pa čudna sem. Pa še kej iz tvojga seznamčka:)
     
    Kar se samote tiče mi je pa enkrat rekla ena stara avstralka iz Tasmanije… "I am alone, but I am not lonely. There’s a big difference." Taka izjava za ljudi, ki ljubimo samoto. Kadar smo pa pač prsiljeni u to (ja, življenje kdaj pa kdaj tud to prinese), mam pa js svoj Rilke odlomek – ti ga posodim, ko vidim, da sta z RMR taka kolega;)
     
    "You are so young, so much before all beginning, and I would like to beg you, as well as I can, to have patience with everything unresolved in your heart and to try to love the questions themselves as if they were locked rooms or books written in a very foreign language. Don’t search for the answers, which could not be given to you now, because you would not be able to live them. And the point is, to live everything. Live the questions now. Perhaps then, someday far in the future, you will gradually, without even noticing it, live your way into the answer."
     
    S tem v mislih je včasih lažje it skoz lonely in druge težke trenutke…
     
    Rilke je zakon;)
     
    LP

  2. Tina pravi:

    wow ninč…
     
    sm doug razmišlala kiro pesm od njega nej dam gor…
    in če ne bi bla tak melanholična,bi mogoč glih tvojo zbrala 🙂 ful ful mi je všeč..mislim tvoj odlomek!tak res odgovor na moje dvome čist!thanx…
     
    rilke te pozdravla 🙂 pravi,da vsak,ki so mu všeč njegove pesmi,je njegov prjatu 😉

  3. Nina pravi:

    Sem učeri ugotovila, da je to iz "Letters to a young poet", pa da je kakih 10 pisem, pa vsa so polna takih zivljenskih napotkov. Bo treba enkrat vse prebrat. Da vidmo kaj nam bo Rilke še povedu. Kr sej veš, on že ve…:)
    http://www.sfgoth.com/~immanis/rilke/letter1.html

  4. Tina pravi:

    heh, tut js se najdemu ene parih vrsticah .. nekje 50% izkupiček, heh. pa nije loše 😉 fajn. come back soon đuls :)) bova v najboljši družbi haha i’m (we’re) expecting you!!! 
    btw – nyna good point (pa če si ti TISTA nina k je tini posodla GA, potem HVALA :))!!)

  5. lucka pravi:

    o poglej tudi jaz se najdem na seznamu 🙂 ok sej samota včasih kar prav pride..velikkrat pa ne..frujči drži se,s tabo smo!

  6. Nina pravi:

    Ja TiNaaa, sem js tista Nina:) Ni za kej! Ko se mi jih bo pa tadruga Tina spomnla vrnat mam pa se nove dele;)

  7. Tina pravi:

    hehe očitno si vsak lahk prilasti kej iz seznama….
    upam,da nism koga užalla…
    ampak sm pač tak mal hm v čudnem čustvenem stanju..
    ne vem no včasih pač rabiš koga blizu….
     
    joj nina dobiš…sam morma se dobit…
    sej nove dele si pa tud loadam hihi a freak 🙂
    sm brala dans tele pisma od rilkeja…kir car ej…pomaga pomaga…razume me 🙂 
     

  8. dasa pravi:

    enkrat sem nekje slišala, da je srce edini instrument, ki deluje tudi potem, ko je bilo zlomljeno.
     
    The more you love, the more you can love, and the more intensely you love. Nor is there the limit on how many you can love  😉
     
    dry your eyes mated the more intensely you love. Nor is there any limit on how many you can love
     

  9. Tina pravi:

    uuu super, nove dele mata .. js tole pogledam pa pridem po novo zalogo :))) jeeeej
    čeprav "daleč", vedno blizu

  10. Tina pravi:

    ah daša sej veš da jz mam srce polno ljubezni…
    sam k jo itak ne morem nobenmu podarit haha vsi tak neskončno milj stran….
     
    uh sam jz nove dele sproti brišem k jih pogledam ups

  11. Tina pravi:

    ups .. she did it again

Oddajte komentar

