ne rabim obljub, le iskren obraz

 

 

So stvari, ki minejo.
In so stvari, ki ostanejo z nami.
Majhne stvari, ki nam pomenijo veliko.
Majhne stvari, ki jih ne bomo nikoli pozabili.
 
Bila je noč. Nisem še spala. Nisem mogla. Prišel si. Pozvonil. Ostal. Celo noč. Ležala sva tam, okoli naju tema, ti si spal, jaz ne. Roke v rokah, dlani v dlaneh. Srce mi je razbijalo, roke gorele. Okoli mene ni obstajalo nič. Tako bi lahko ostala za zmeraj. Poslušala tvoje dihanje, čutila tvojo bližino. In potem, ko mi je vročina zajela še glavo, ko sem komaj še trezno razmišljala, se zavem in vprašam: Tina, a ti sanjaš?
 
Nepozabno.
Nikoli več.
Ali pa.
Z nekom drugim.
Upanje.
 
 
ps: mal pretiravanja, ampak tak je
 
Kot bi rekel moj bivši profesor:
So stvari, ki jih ni mogoče pozabiti. In ljudje? Ljudje pridejo in grejo. Vrata so, da skoznje prideš in greš; in spoznanje, da veš, zakaj.
 
 
 
…in potem kot bi ogenj bili….
…moč ugasne luč…
 
 
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

13 Responses to ne rabim obljub, le iskren obraz

  1. lucka pravi:

    zakaj umerti?Zaradi ljubezni?NE!!!
    glej si drugačna si pa kaj..bi se mogoče morala spremenit?da boš takšna kot vsi ostali?ok..eh zakaj se te bi..brez veze ostani to kar si 🙂 😉 :p

  2. dasa pravi:

    I don’t suppose any man has ever understood any woman since the beginning of things. They don’t understand our imaginations.
     
    but Tinek:  believe in Shape of Things to Come. 
     
     
     

  3. Tina pravi:

    When there’s no one to touchAnd you’ve been thinking too muchYou only hurt yourselfWhen it’s all about retributionI see the pain in your faceAnd praying rare for this spaceIt’s time to lead you onC’mon, it’s a revolutionWhen you can’t keep on keeping onAnd everything you lean upon is all but goneEverybody falls sometimesBut love shines onAnd on and on and
    *RW*

  4. lucka pravi:

    probaj se spremenit..na normalno..da ne bi bla čudna..tak kot vsi ostali…Eh pa ke bi se te to neke spreminjala zaj je kar je.. 🙂

  5. Tanja pravi:

    Mau si malodramaticna…but I like it!!!!Mi je pa posteno usec kaj je Tina napisala….don’t worry bos ze najdla svojo sorodno dusco…bo ze kak pravi "vlak" prsu…heheh..mau se mormo smejat!!!
    Lp usem***

  6. Tina pravi:

    In v bistvu tak resnično.
     
    Ko sm bla še v srednji šoli,sm enkrat iz hodnika strgala plakat,na kirem je pisal: Kupila sem karto za vlak ljubezni. Sprašujem se,če stojim na pravem peronu. hm to še zmer visi na moji steni…in še zmer ugotavljam,da vsakič znova stojim na napačnem peronu.

  7. Tina pravi:

    tanja – dd js pa robi sekava :))) i know ;)tole z vlakom ja .. heh genau to sm js zanč rekla .. že dneeeve in teeedne in letaaa stojiiim na postaaaji (hahaha, oto, smeh!!)reay or not here we come u can’t hide (to mi zdele seka po glavi!!!) pa še res je … farvel

  8. Tina pravi:

    in pol mi včer en tip reče…pa tina kok si lahk ti sama…tak lušna in tak posebna…ja pismo če bi vedla,misliš,da bi še bla sama?!

  9. Tina pravi:

    heh, faca ta tip- sam tip ko tip – glupa pitanja … 🙂

  10. Tina pravi:

     Juce sam bila prvi put kod doktorai cik pogodi sta mi je rekaoostavi tu budalu, svaki drugi bi se takvoj zeni vec odavno predaoOd tada nocu skitam, spavam ceo dankazu mi da sam nacisto posrnulakafane, diskoteke, zurke, splavovima ja sam samoj sebi u lice pljunulaDok u znoju bilo kojunocas negde mazisja bih opet bila tepihpo kome ti gazisDanas sam bila drugi put kod doktorai dao mi je neke roze pilulenema te doze, nema sile, magijesto bi sa moga srca cini skinulePonekad nekog sretnem, odlepim za trenpomislim ima nade, mozda proslo jeali se djavo javi u gorem obliku jer moja ljubav stvarno besmrtna je
     
    smeeeeeeeeh ceca ga tud pihne :P:)

  11. Tina pravi:

    ostavi tu budalu … heh, ona že ve al neki 😛

  12. Tina pravi:

    svaki drugi bi se takvoj zeni vec odavno predao aaaa smeeeh 🙂

Oddajte komentar

