1. april

 
Komaj je ura odbila polnoč, prileti moj ati v sobo in mi reče: Tinaaaaa, glej sneg zuni.
Me pele do okna, jz cela neumna mu sledim in že pizdim zraven… In itak kaj sledi…
hahahaha prvi april
 
in itak sm mogla jz tud par ljudi nasrat…. sori lucija, tina… pa vsi drugi, ki jih še bom…
 
pa čeprav mi je drgač ta dan krneki…
 
Sam zdej se pa začne novo poglavje… od jutr naprej… ej zej pa res… majkemi… bom poskušala fax nardit… da si končno mal uredim vse skup… mogoč če fax nardim, mi bo vsaj mal jasn, kam plujem v tem življenju, kaj si želim… da ne bom pri 25ih še vedno zgubljena… da ne bom skoz razmišljala o bednih nerealnih majhnih ciljih… o stvareh,za katere se hitr navdušim in ki me tud hit zapustijo… hočem neki več! In hvala vsem, ki me vzpodbujate… in hvala nina, da mi težiš… to rabim!
 
Prišel je čas! Da si mal razširim znanje… navsezadnje me vse to skup zanima…
Upam, da to ni sam trenutno obdobje..
Da se mi bo res dal..
Kr sm res vrgla celo leto stran…
No, ok sej sm trenirala…
Sam ostale stvari…
Neko sekiranje, melanholija pa sekiranje zarad tipov… pa dej a se je men zmešal…
Ok, da bi bil vsaj kak vredn tega… smeeeeh…
Ma ja včasih sm res mutava… bolj so tipi sfukani, bolj me privlačijo… tisti, ki jih pa jz privlačim, jih pa jz sfukam… o ne kir začaran krog!
Mah tako je življenje… what goes around…comes around! Zapomn si to, dečko….
 
In ja, vsake tolk časa me zajame taka huda melanholija… k res ne vem, kam me življenje vleče… izogibanje obveznostim…
Sam zej sm ugotovila, kaj pomaga… sej sm to že včasih vedla…
Pesm Baz Luhrmann- Everybody’s free to wear sunsreen
 
Don’t worry about the future; or worry, but know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubblegum.
 
In res je tako!You will never bring me down…….
 
in še tale…
Don’t be reckless with other people’s hearts, don’t put up with people who are reckless with yours.
tak da dečko…bye bye baby bye uuuu jinxi morm si jih dat gor
wiiiii
 
jau začela pisat ta blog, kr sm hotla neki čist drugga povedat…
torej…
od Jamiroquaia ni blo skupine, ki bi bla tok funky in groovy kokr on…v mlajših časih…
in zdej…
sm začela poslušat Phoenix
in so!groovy and funky!
Jau kak so dobri…
Razumejo me 🙂
In pesm If i ever feel better je čist, ampak res natanko taka pesm, kokr bi jo jz napisala… enkrat naslednjič vam jo bom mogoč dala gor…
jau prav mega so
If it’s not with you, Too young, Run run run, Long distance call…….. Ljubim jih!!!
 
To je bil kr en blog.
Naslednji bo bolši.
Pikica.
 
I think i better run…run…run…
You didn’t catch me falling…
Upam, da ti je žal.
 
 
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to 1. april

  1. Tina pravi:

    explozija misli …
    odločena da se ‘izobrazi tudi uradno …
    jinxi in phoenix na sceni …
    time to move on – finally !!!
     
    gud lak 🙂

  2. Tina pravi:

    jah kaj pa nej…
    sej je življenje res najboljša šola..
    sam vseen bo treba še formalno neki dosežt…
    to,da misliš,da si genij,nč ne pomaga,če drugim tega ne dokažeš…
    wiiiii
    jinxi…..
    se spomneš…
    lani tale april…bla v rimu…in pol v budimpešti
    aaaaa moja laszlo where are you baby 🙂
    tak da letos…upam,da tud kam…
    prosim,robi,pust mi it en vikend v copenhagen….
    pa upam,da gardaland spet letos…
    pa šla bi še v benetke sm se odločla…
    pa ja vmes še fax zrihtala hahahahahahah
    zagnana ni kej….

  3. Nina pravi:

    Ti bom še težila:) Dokler ne boš diplomirala hehe:) Ti bom še na živce šla vrjetno, ampak boma obe vedle, da je for a good cause:P
     
    Phoenix! A res al kaj! A veš da ko sma z dašo ble na Dunaju na Dido, so bli predskupina! Pa jih nisma poznale po imenu, sam daša je krnekak besedila znala (ampak ok, ona si itak takoj besedila zapomne:). Everything is everything, pa ja, If I ever feel better, pa Too young. Groovy & funky, tak ko si rekla. Dido jih je pohvalla:P

  4. Tina pravi:

    budimpešta, še prej pa najin prvoaprilski KMŠ 😀 smeh sam res, kdo bi vrjeu .. je datum čist popolno pasal v kontekst dogajanja!!!
    sekal je in bo :)) pa nej bo kerkol datum, sam da se mamo fajn. wiihaaaapril prinaša tudi plan dela .. hm .. upam da boš kej frej 😉

  5. Tina pravi:

    hehe nina dolga je še pot do moje diplome :):P
    ampak…s trdim delom in voljo bom uspela hihi
    enkrat…upam…
     
    vmes pa še mal phoenix nabijala (jau mata pa vi2 res srečo…jz bi tuuuuuuuuud)
    pa mal še zažurala…da je letošnji april vsaj pol tok dobr k lanski…ne bo nam slab!
     
    i opet se sječam aprila…jedne ptice slomljenih krila…..
     

  6. Tina pravi:

    ceu dan na faxu..pol pa še trening za piko na i..
    priznam,mal sm utrujena…

  7. Tina pravi:

    bogica
     
    pravjo da je vsak začetek težak .. tko da – it will only go better :))

  8. Tina pravi:

    noone said it’s going to be easy….
    baje 🙂
     
    jz hočem,da bi blo lahk 🙂

Oddajte komentar

