čas je še za en krog

 
 
Všeč mi je, da je toplo vreme. Všeč mi je, da lahko plašč pospravim v omaro. Všeč mi je, da lahko sedim ure na sončku in nemo gledam v nebo. Všeč mi je, ko mi sonček greje obraz. Všeč mi je, ko si dam slušalke na ušesa in mi zapojejo Dan d. Všeč mi je, da pred mojim oknom cveti češnja. Všeč mi je, da me vsako jutro prebudijo sončni žarki. Všeč mi je moj novi lepi modri kavč. Všeč mi je, da mi stanovanje zaradi tega diši po lesu. Všeč mi je, da mi moja kulish lava lamp paše k barvi kavča. Všeč mi je, da sem dobre volje. Všeč mi je, da me nič ne vrže s tira. Všeč mi je, da v takem vremenu delam še lepše fotke. Všeč mi je, da sem začela za fax delat. Všeč mi je, da so treningi bolj zanimivi. Všeč mi je, da dobivam barvo. Všeč mi je, da bomo kmalu spet vsi skupi. Všeč mi je, da ga žuram. Všeč mi je, da še obstajajo tipi s kodri. Všeč mi je, da me imajo ljudje radi. Všeč mi je, da sem na izi. Všeč mi je samba. Všeč mi je Zeca Pagodinho. Všeč mi je fuzl. Všeč mi je, da se še zmeri lahko razmetavam. Všeč mi je, da nisem sama na svetu. Všeč mi je, da ne mislim na njega. Všeč mi je, da je upanje še prisotno. Všeč mi je, ko lahko mirno zaspim. Všeč mi je, ko lutam okol brez določenega cilja. Všeč mi je, ko si spontano kupim nov cd. Všeč mi je, ko me preseneti kakšna nova pesem. Všeč mi je, ko mi kdo pošlje kak daljši email. Všeč mi je, ko me presenetijo malenkosti. Všeč mi je, ko mi majhne stvari polepšajo dan. Všeč mi je, ko športniki držimo skupaj. Všeč mi je, ko se nekateri profesorji izkažejo, da so samo ljudje. Všeč mi je, ko lahko kolesarim. Všeč mi je, ko sem divja.
 
Všeč mi je…
Všeč mi je…
Všeč mi je…
VSE!
 
Deixa A Vida Me Levar…
 
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

10 Responses to čas je še za en krog

  1. Tina pravi:

    všeč mi je, da ti je všeč … u wild thing :P:P:P

  2. lucka pravi:

    všeč mi je predvsem to, da se mamo radi 🙂

  3. Tina pravi:

    samo smijem se i smiješ se i sve je isto kao prije……….

  4. Tina pravi:

    .. as long as smiling is included ..

  5. Tanja pravi:

    Stara znanstveno dokazano…ti bos sla za pisatlco-ni ti druge!!!!
    Beautifly written…ce je teb usec je men tud!!!!!

  6. Tina pravi:

    sam priznajte,da k je vreme lepo pa k končn pride ta mega pomlad,smo vsi bolše volje??
     
    …zamišljam,da ničega se više ne sječam 🙂

  7. Tina pravi:

    genau so!
     
    što je danas ljep i sunčan daaaan :))

  8. Tina pravi:

    ona danas dolazi iz……………copenhagna?:)

  9. Tina pravi:

    jaaaa tko tko, se razumemo :)))
    hir aj kam hir aj gou

  10. Tina pravi:

    hehe kdaj to 🙂

Oddajte komentar

