fever night fever night fever

ah  na treningu spet ogrevala…
ah… lahko ogrevam do konca leta, če to pomeni, da mi ne bodo vzeli plače…
ah le sanjam lahko…
ko bi ljudje bili le ljudje
vsi so na moji strani…
le nekateri…
fuj jih bod!

in odšle smo na rožnik…
danes…
bila sem na rožniku po dolgem času
in bilo mi je super
prava žurka
narava okoli mene
ljudje
prav mega
dvema smo pomagale do vrha
in ja…pasal mi je, k je en skoz ponavlal kira faca sm
ah vprašite jaklinko po nizozemcih
kira face
sm kr rekla…
evo od zej naprej sam še na tujce
res face!
dobla majco za nagrado!
pa sam enga lupčka sm mogla enmu dat!nič lažjega!
kmš ni bil odprt
tramontana prazna
sm vzela taksi na koncu
mario ni hotu pelat
surla
jau pa kok smo stari 🙂

pozdravček

jau folk sam to vam povem
uživite
druga ni važn
sam razmislte, če se bi danes vaše življenje končalo, bi bili zadovoljni z njim?
jz vem,da bi bla…
pa ne sam zato kr mi je urša spongija kupla
thanx res

odločam se, kam bi šla med počitncami
pariz?
francija?
benelux?
cela evropa?
berlin?
eurofest?
vsi kličejo
kaj nej človk nardi?!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

14 Responses to fever night fever night fever

  1. Tina pravi:

    uuu rožnik .. zakon!!!tujci, majčka, lupček – rofl … back on he track, a? :)))
    heh, mario ni hotu pelat .. pa je še en dokazu, da ni nč druzga kot tipičen tip. eh.
     
     
    just follow ur heart and enjoy 😉

  2. Tanja pravi:

    ;)))…vazn da se mas ti fajn!!!!:)))

  3. Tina pravi:

    heh jz se mam fajn…sam kr sm taka dušica hočem da se mate vi tud 🙂 delim mal sreče z vami :)mah mario…sam da se mal umiri pa bo spet vse vredu in normaln dečko…back on the track?nope!spreminjam se haha

  4. Tina pravi:

    heh pa dan po kresu tud zabavn…grema z uršo sam pogledat en najin vodnjak…in se spontano odločma še v živalski vrt it..heh tole lutanje okol človeka resno zmatra…sploh če ti bud pred nosom odpele!

  5. Tina pravi:

    zoo hm .. to bom tut šla u prihodnjih dneh .. pa u lj tut še kdaj najbrž. upam!
     
    sam da dogaja ..

  6. lucka pravi:

    razmišlam da zadne dneve v tem mojem življenju res nimam sreče..vsi so neki presenečeni nad mano..nekaj se dogaja z mano vse gre narobe..
    in pol spet razmišlam pa v bistvu ugotovim da mi ne gre tak slabo..sam če bi dala vse vesele stvari v ospredje bi bla najbolsrečna samo mene zmer slabe stvari zavedejo..
    frue ti pa kar vsepovsod in na eurofest in po evropi.samo 1x se živi.pa treb je potovat ko si mlad.. :))

  7. Tina pravi:

    heh a nis ti mi glih zadnjič govorila da je bolš potovat k si star?da se majo kao bolš?hm ja zej sm s sestro govorila kaj nej julija nardim..kam grem…ona je le neki že dala skoz…in pr njej se vse preprosto sliši…vleče me v berlin…sam vseen da bi lahk pa 22 dni kruzala po evropi bi blo pa tud kuločitno bo eurofest za mene odpadu…heh jau bi skor mogla v berlin da grem v živalski vrt…jz oboževalka živali hehe…knuta malega pogledat 😛

  8. Tina pravi:

    hja .. relax pa uživancija pa mal stran od rokometa! to bi ti zih sedl.
     
    aaa si sheena wanna be :))) knutek, lušten, sam way preveč oblegan, bogec. ampak jp, definitivno je berlin za vidt (pravjo!!) – živalski vrt pa obvezna postaja 

  9. Tina pravi:

    hehe sej v bistvu sm že bla v berlinu…sam je vseen drgač če si dva tedna tam al sam štir dni…
    neki bo treba se odločt pa plan nardit…..

  10. lucka pravi:

    ti si pa rekla da je treba potovat ko si mlad pa sm ti napisala potuj zdaj..jas in moj mož :))) bova potovala ko bova stara..baje boma mela takrat  več dnara haha…šalim se 🙂 hm ja nemčija ja mega država..mogoče ti pa res rata tja it.držim pesti da ti vsaj nekam rata it..

  11. Tina pravi:

    jz ga najbrž k bom stara ne bo mela nč kej velik več kokr ga mam zdej…dnarja namreč…in nikol ne bo tak pocen potovat kokr je nam študentom omogočeno zdej…tak da vsakmu svoje…jz raj zdej….bolš k drugi k skoz odlašajo in odlašajo pr 60ih jih pa itak pol noge preveč bolijo da bi

  12. lucka pravi:

    pol pa le pot pod noge…

  13. Tina pravi:

    haha sej ne grem peške

Oddajte komentar

