put your hands up for…COPENHAGEN!

Dva dni. Čisto nov svet. Prepotovala pol Evrope v letalu, ki je bil samo malo večji od pralnega stroja. Skoraj pozabla prtljago, ampak vse ostalo je šlo kot po planu. Ne bom se ponavljala, kogar zanima obširno najino doživetje in najini smehi, lahko pogleda blog od đuls. Jz se bom bol posvetila mojim opažanjem. Meni je bilo preprosto mega. Cela Danska. In seveda tud Danci. Mogoče tudi zato, ker sem nujno potrebovala malo oddiha, da spočijem glavo.
Kaj je tako drugačnega?
Pa ni to samo veter, ki se ne ustavi za pet minut.
Mene najbolj navdušuje odnos Dancev. Ko se peljejo po cesti, vozijo po omejitvah. Tuki se ne gre nič hitreje. Vse je tako pošlihtano. Tako kot je, je. Naš balkanski odnos tukaj ne bi preživel. Potrpežljivost in vljudnost. Ko si sposodi človek kolo, ga vrne. Kolesa niso polomljena, nič ni sesuto. Kako bi pri nas to preživelo? In cela družina. Težko bi bili boljši. Človek se je pripeljal po naju sred noči. Pa celi zabavni so. Noro res! In kako pri večerji, vse vljudno in po vrsti. Hehe pri nas bi navalili… Sem se kar zadrževala.
Smešno je, ko se govori, da so Danci hladni. Jaz sem to doživela drugače. Mogoče tako zgledajo, ker pač pustijo, da vsak živi in se oblači in hodi po svetu tako, kot si človek sam želi. Ni obsojanja. Lahko greš po cesti oblečen kot klošar, pa se za tabo ne bodo obračali pogledi. In verjemte, vidla sem svašta hoditi po cesti! Hladni pa niso, jaz sem jih doživela drugače.
In lepo bi bilo živeti tam. Sicer bi za to šparala nekaj let, ampak bi se dalo. Samo zunaj ne bi naročevala pijače hehe.
Komaj čakam, da grem spet. Junija. Dober del Evrope je to!

Sem pozabla še neki napisat…tale naša Đuls…čist spremenjena…res…folk…ne bote je spoznal, ko pride domov..pa ne sam zato, ker se cele dneve sonči in je cela črna (kao hahah). Ne..deklica je začela poslušat hip hop (ja!), postala neki spontana (ša za lutanje po mestu nisma rable plana…ja!še zdej komi vrjamem), zraven tega pa cela odrasla in odgovorna (skrbi za družino, pere, puca, pospravlja in skrbi za una dva tamala norca). Hm, ja, pa za odtenek bol zmešana je! Ko bi Lars in Kirsten vedla, kaj imata v hiši! haha!

evo pa še ena pesmica za vas…dddd danska…me je (kao) navdušla nad njimi…hm sam priznam ene so res dobre
za tole nimam pojma, kaj pomen (jz bi to prevedla ti to zmoreš, ampak čist zihr sm dauč od resnice), ampak je všečna

Og det som du kan og kun du kan
fylde mig med kys på en regnvejrsdag
Du kan og kun du kan
Dig og kun dig
Og det som du kan og kun du kan
Følge min bølger langt fra land
Du kan og kun du kan
Hjælp’ mig på vej

smešniiiii

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

13 Responses to put your hands up for…COPENHAGEN!

  1. Tina pravi:

    Danska seka. Danci tut. Družina sploh.Welcome! :))
     
    ps: pisano v slovenščini, super 😛

  2. Tina pravi:

    sm dodala še mal :)vse seka!fajni svet, res!še bi,še….

  3. Tina pravi:

    :))) se mi je zdel da bo neki še sledil, k sam tistle je blo pač mal premal nabijanja zate 😛
    pa deeeej, kake maš to .. ti bo folk še vrjeu. zgleda ko da sem za poročit, heh.
    ah lejo.. najprej me je kurcala kako musko to poslušam in zdej je skor še veči fan ko js postala 😀 jaaaauuuuuuuu Svaka čast. me veseli da so tut teb všeč. welcome :))
    naslednič skupi pojeva u rosieju, ok?? 😛
    mah komadek poje tut o nekem poljubu na deževni dan, pa neki pomagej mi na moji poti neki neki 😉

  4. Tina pravi:

    no no pretiravi pa ne…sam ene par pesmi mi je všeč…ka pa ta refren pravi?
    aaa je rekla za poročit….haha…mogoč ujagaš kakga dančka hmmm takga tipičnga smeeeeh

  5. Tina pravi:

    heh, ne pretiravi ti .. poznam par besedic – ampak upam da ti KMAAAAL prevedem vseeeee :P:P
    dančka .. hm .. eh, čudni so – blond, zgovorni, prjazni :))) mislš? 😛

  6. Tina pravi:

    mislim,vem….navali!:)neko sramežljivko tle špila drgač pa prav naaaasty 😛

  7. Tina pravi:

    ne sodi drugih po sebi :)))

  8. Tina pravi:

    no no dragica mislim da si me že zdavniiii presegla….

  9. Tina pravi:

    jau pozabla sm napisat kak zakon so urejene poti za kolesarje na danskem…to morm še dopisat k me to res navdušuje…

  10. Tina pravi:

    presgla..heh..mogoč kolena 😛
    ja ja kolesarji rox, prvi na cesti!!!

  11. Tina pravi:

    prej k si priznaš lažje ti bo….res!

  12. Tina pravi:

    a-aaaaa :)))

  13. Tina pravi:

    jz vem da ti veš da jz vem da si ti sam priznat nočeš hahaha

Oddajte komentar

