daj mi daj

Moj je svet v cvetju spet,
moj je stil supersonik fin,
moj nasmeh je obraten verz,
moj pogled je utrdba zvezd.

Moja šala ni prezrta,
moja vrata so odprta,
moja duša je nemirna,
moja strast je brezobzirna.

Daj mi, daj, daj mi vse…
Si upaš reči ne?
Daj mi, daj, daj mi vse…
Kako boš rekel ne?

Moje srce je brez okvare,
moje misli brez prevare,
moje sanje so večbarvne,
moje želje so nevarne.

nikol opazla, da ma tak noro dobro besedilo!
ah da bi se daša spomnla pa mi poslala to pesm bi blo pa tak še bolj mega…daša kaj pravš

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

15 Responses to daj mi daj

  1. Tina pravi:

    right on time 😛

  2. Tina pravi:

    ah dej no dej

  3. Tina pravi:

    ah spet skromna neki .. buuu to ne prpele nikamor .. tut na gorenjsko ne 😉
     
    siva pooot vodi teeeekamo hooooče srceeena gorenjskooo kjer gore sooovodi teeee siva poooot

  4. Tina pravi:

    heh men gre bol una od bon jovi po glavi…we’ve got eachother and that’s a lot,for love-we’ll give it a shot 🙂

  5. Tina pravi:

    hja .. vrjamem :))vržena ven iz "mojga kluba", hehe
    kul, happy 4u
    (upam, da se vidmo u petek na after krf partyju ;))
     
    skupaj sva(sta)
    rada se imava(imata)
    sanjava(sanjata)
    kako se ljubiva(ljubita)
    😛

  6. Tina pravi:

    aaah…sam ne bi rada prehitevala…k pol se zmer opečem..sam za zdej lahk rečem…….aaaaaah jz bi še bla mal na počitncah 🙂

  7. Tina pravi:

    sej si še .. vsaj neki časa 😉
    pustiii naj te nosi voda so učeri zapel (in tut midve s tanjo sva ti..nevem če si slišala..)tko da ..bo bo, kva nau?? :))

  8. Tina pravi:

    vzem me mej me ne spustit me več

  9. dasa pravi:

    stara pa sej veš da ma daša vse pesmi od Dan D, in kar je še več, ta je bla men zmeri najljubša :)ko boš pa nekje zasledila še "Tvoje je Vse" al pa "Za naju punca", boš pa spet žicala pesmi od mene 🙂
    Daj mi Daj + vse ostale dobiš takoj, ko prenesem stare podatke in vso muzko iz mojga starga kompjutrja na mojga brand new Dell-a 🙂 še prej pa skočim u Prago pa mal naokol 😛  

  10. Tina pravi:

    aaaaaa daša gre na češko…wiii kdaj??uuu tole pa postaja resno..heh te pesmi sm na koncertu že slišala…sm iskala njihove stare cdje po trgovinah pa niker našla…tak da nujno daša mela bi te pesmi proooooooooosim

  11. Unknown pravi:

    enter (wow gold) and (wow power leveling) trading site, (wow gold) are cheap, (wow power leveling) credibility Very good! Quickly into the next single! Key words directly to the website click on transactions!

  12. Unknown pravi:

    Amberdigital Branch,Southern Stars Enterprises Co is specializing in the development and manufacturing of advertisement screens, LCD digital signage and LCD signages. Established in 1996, we have explored and developed the international market with professionalism. We have built a widespread marketing network, and set up a capable management team dedicated to provide beyond-expectation services to our customers.

    amberdigital Contact Us
    Southern Stars Enterprises Co (Hong Kong Office)
    Add:3 Fl, No.2, Lane 2, Kam Tsin Tsuen, Sheung Shui, Hong Kong
    Tel:+852 2681 4099
    Fax:+852 2681 4586
    Southern Stars Enterprises Co (Shenzhen Office)
    Add:DE, 16/F, Building 2, Nanguo Tower, Sungang Road, Shenzhen, China
    Tel:+86 755 2592 9100
    Fax:+86 755 2592 7171
    E-mail:sstar@netvigator.com
    website:www.amberdigital.com.hk
    alibaba:amberdigital.en.alibaba.com[higfdceehbbge]

Oddajte komentar

