Please please me :)

 
Enkrat mi je Daša poslala tole pesm…
Že prvič, ko sm jo slišala, mi je bla dobra…
Zdej mi je pa z vsakim poslušanjem še lepša in lepša…
 
 
Prica i san pod jastucima
Vino i dim u poljupcima
I miris ljesnjaka
Nebo plave boje indiga
I ti i ja
Cini mi se da
Da sam sve to sanjala

Pokazi mi gdje Dunav ljubi nebo
O zasto smo sada toliko daleko
Probudi me, ja mrzim ove noci
Pozeli me i sa andjelima dodji

Umotaj me i sakri me od svega
Zadrzi sjecanja
Zastiti me i opet nesto slazi

 
hm se mi kr učke orosijo 😉
drgač pa v žalcu še zmer vse isto…I like it!!
sproščeno…nej dolg ostane tak…
 
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Please please me :)

  1. alja pravi:

    josipa raztura 🙂 

  2. Tina pravi:

    jp ob njenem glasu kr mravljince dobiš…

  3. Tina pravi:

    josipa, heh 🙂 

Oddajte komentar

