mardy bum

Ne maram se, ko sm jezna. Kr začnem se mulit, prepričam sama sebe, da nč več ne rečem, tišim skupi ustnice, grizem jezik, da ja nč ne bo zletel vn. Ker če slučajno zmaga jezik, je pa tak še hujš. Vn letijo potem same bedarije, ki jih že čez par minut obžalujem, največkrat takrat, ko se sama pr seb zamislim pa vprašam, kok sm stara. Obnašam se ko otrok, obračam oči, gledam v tla. Če bi kdo vidu moje oči, bi vidu strele v njih. Dogaja mi, ko sm jezna. Milijon stvari po mislih, vsi ostali okol mene se pa lahk sprašujejo, kaj je spet narobe. Pa k ponavadi nč kej ni. Potrebna je čist majhna stvar. Taka mičkena. Najbrž ko se svet ne vrti čist tak, kokr bi jz želela. Ko se svet ne vrti v čist navadnih in preprostih tirnicah. Ko se svet ne vrti po mojih željah. Ujej, pa vedn si pravim, da vsega pa res ne morem dobit. Pa tud zmeri ne bojo vsi vseh mojih želja upošteval. Ah, pa ko je tak preprosto se mal namulit. Pokazat, da sm včasih res še tak mali otrok, k mu morjo ustrežt, če ne bo padu v jok. Ujej, kira razvajena. Pa nč skrbet, to me sam sm pa tja prime. Najbrž takrat, ko mi hormoni mal nagajajo. Drgač sm pa čist normalna. Me pa mal skrbi, kaj šele bo. Tele hormoni pa to. Urša me je kr mal zdrmala glede tega, kaj me čaka. No, pa sej bomo kmal vidl. Nej še povem, da vsakič k se namulim pred kom, za katerga mi ni vseen, mi gre pesem od Arctic Monkeys – Mardy Bum (ena mojih najljubših ever) po glavi. Najbrž nobenmu ni všeč, ko se tak držim.
Evo:

Well now then Mardy Bum
I’ve seen your frown
And it’s like looking down the barrel of a gun
And it goes off
And out come all these words
Oh there’s a very pleasant side to you
A side I much prefer
It’s one that laughs and jokes around
Remember cuddles in the kitchen
Yeah, to get things off the ground
And it was up, up and away
Oh, but it’s right hard to remember
That on a day like today
when you’re all argumentative
And you’ve got the face on

Well now then Mardy Bum
Oh I’m in trouble again, aren’t I
I thought as much

Cause you turned over there


Pulling that silent disappointment face


The one that I can’t bear

And yeah I’m sorry I was late
but I missed the train
And then the traffic was a state
And I can’t be arsed to carry on in this debate
That reoccurs, oh when you say I don’t care
but of course I do, yeah I clearly do!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to mardy bum

  1. Tina pravi:

    eh đuls, tuki si ga trofnla u NULO!! respecttole s hormoni pa ni take panike; se dogaja..vedn se kaka malenkost najde da človeka "razfuka". tko da – no worries.če se tega vsega zavedaš, je pa itak že pol narjen…

  2. Tina pravi:

    jah no spoznavam se 🙂

Oddajte komentar

