you and me we can ride on the star

Priprave na božič potekajo v hitrem ritmu. V stanovanju mi diši po cimetu, svečke so prižgane, venček je na mizi, filmi se loadajo… Ah, ljubim ta mesec. Pač čas v letu, ko se mi zmeša. Bolj kot je vse kičast, bolj mi je všeč. Bolj kot je vse skomercializiran, bolj uživam. Mislim, da je to edini mesec, ki bi ga z lahkoto v Ameriki preživela in mislim, da je to edini mesec, ko bi mi bilo tam tudi všeč in bi se počutla noro. Ah, ja, smrekce in  božički in snežinke in božična glasba in rdeča barva. Všeč mi je vse. Zato naj čimprej mine ta dež. Čimprej nej začne snežit. In čimprej nej se zladajo vsi filmi, da me ta ritem še bolj povleče notr. Zvečer pa lučke gledat! Ah, veseli december!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to you and me we can ride on the star

  1. Tina pravi:

    welcome (back) :Dhvala bogu za december, da boš spet wild child :)))
    back in game..kmal se prdružm!

  2. Tina pravi:

    heh sej to ne pomen,da se mi kej več da…sam še en razlog več,da lahk lenarim 🙂

  3. Tina pravi:

    a didiii te bom… že spravla 😀

Oddajte komentar

