curtains closed

 
Pride prav poseben dan. Skleneš nekaj zelo pomembnega. Pomembnega za tebe. Mogoče se zgodi kaj nepredstavljivega. Najprej seveda pomisliš, kako boš to z vsemi delil. Potem pa se zamisliš. Za nekatere točno veš, kaj ti bodo rekli. Za nekatere točno veš, da se bodo s tabo strinjali. Za nektare veš, da bodo rekli, kar hočeš slišat. Najbolj te skrbijo tisti, ki ti največ pomenijo in jim zaupaš. Pričakuješ, da boš dobil nek pozitiven odgovor. Ah, pa se hitro zmotiš. Večkrat dobiš nazaj nekaj čisto nasprotnega. In to me vrže s tira. Kaj bo, ko se bom odločla nekaj, kar bo spremenilo moje življenje za vedno? Bom nazaj dobila take čudne odgovore. Si bom zaradi tega razmišljanja sploh kdaj upala kaj drastično spremeniti. Po drugi strani bi mi moralo biti vseeno za druge, jaz sem tista, ki upravlja svoje življenje. Samo kaj, ko nekaterim drugim moje stvari pomenijo več kot meni. Hm, najbrž to pomeni, da me niti dobro ne poznajo. Ali pa pač ne vidijo, da me stvari, ki so me delale srečno 10 let nazaj, ne delajo srečno danes.
 
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

