faster than you can say disaster

Čas beži. Preveč hitr. Mal prej sm še gazla po snegu, še prej sem se stiskala z njim, še prej sem uživala v predbožičnem večeru, zdaj pa sem spet doma. Uživam še zadnje trenutke božiča. Vedno ga nestrpno pričakujem, potem pa zleti mimo s svetlobno hitrostjo, še predn se dobr zavem, da je božični čas. In ko enkrat mine božič, pride novo leto še hitreje. Čas gre in gre.
Zato pa sem vesela, da so vsaj nekateri trenutki polno izkoriščeni. Predbožični večer je bil super. Dobra družba, sprehod ponoči po prazni avtocesti, skozi tunel, s kratkimi, a nujnimi postanki. Na Brezje. Polnočnice sicer nisem vidla (fuj me bod), je blo pa vse ostalo fajn. Pogrešala sem sneg. Kako si od vseh vasi na Gorenjskem izberem ravno tisto, kjer ni niti mal snega. Pa sej nisem verjela, da ga res ni. Še v Kranju je sneg polno naletaval. V Ljubnem pa sonce! Heh že more bit to prav posebn kraj. Bi šla kr mal nazaj še. Se stiskat in furat zapečkarstvo hehe.
Hvala vsem za čestitke in darila!
Vesel božič in srečno novo leto!
Ps: Za darila dobila dve ponvi. A mi hoče kdo kej povedat? 😛
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to faster than you can say disaster

  1. Tina pravi:

    Gorenjske jaslce, a? 😀 kir lik si pa bla??? marija vem da ne… :)))
    Pol pa še novo leto, k bo ziher tut mega .. pa bo tukej že 2008!!! Ujeeeej.
    *S*R*E*Č*N*O*

  2. Tina pravi:

    jaslce ja 🙂 heh pa dej jz sm pa ja poosebljena marija..mislim dobrota pa to…haaaloo…nov let?hm..glede na to da sm bolana in še zmer ne v banja luki..obstaja vlka vrjetnost da ga prespim..upam, da vsaj ti v mehiki uživaš..

Oddajte komentar

