Oh!Gravity…

Zadnjič sem na treningu dobila lekcijo življenja. Preprosta stvar, ki jo sicer že dolgo poznam, a človek vedno rabi potrditev, da se to resnično dogaja. Enostavno, v življenju vedno zmagajo tisti, ki igrajo nepošteno, goljufivo, usrano itd itd
Bilo je tako.. Igra je znana, ponavadi poteka tako, da se določeno število ljudi bori za stole, ki jih je seveda manj kot ljudi. No, ker smo pač rokometašice, so bila pravila modificirana, prilagojena na naš posel. Torej smo ležale na drugi strani, ko pa je trener zapiskal, smo čim hitreje, seveda po svojih sposobnostih in refleksih, vstale in zašprintale na drugo stran in se zagreble za žoge, ki jih je bilo seveda vsak krog manj. Bilo nas je okoli osem, v prvih krogih smo se znebile ta mlajših dddd kaj bojo ta male, itak da niti ne upajo se z nami🙂 No, potem nas je pa ostalo še čist majhno število, od tega je ena, poimenujmo jo Francka, hitrejša od vseh ostalih, tako da smo se ostale tri borile za dve žoge, njo pa zavestno pustile do finala. In tukaj je druga tekmovalka, sicer najstarejša (hm, torej to spoznanje pride z leti?:)), poimenujmo jo Jožica, spoznala, da sicer ni najhitrejša, da pa lahko na drug način pride do žoge. In naivne kot sma bile prostali dve, sma se pustile. Tik predn smo prišli do žog, je prvi krog odrinla mene, drugi krog drugo. Seveda midve tega nisma pričakovale, pa tudi ni se nama dalo. Pa saj gre samo za igro! Tako sta se Francka in Jožica pomerili v finalu. Borba za eno samo samcato žogo. Francka je tako realno približno dvakrat hitrejša, Jožica pa starejša. Šprintali sta do konca, a žoge nikjer. Trener si jo je skril za majco. Seveda je Jožica prej pogruntala. A sm mogoče pozabla povedat, da je Francka tak mal boga? Pa to ni pomembno. Zmagala je tista, ki je igrala najmanj pošteno. In iz zmage Jožice se moramo vsi skupaj nekaj naučiti!

Danes sem slučajno šla po centru, zagledala v h&m majčko, ki je, še preden je postala moja, postala moj najljubši kos garderobe! Črna, gor pa napis love is my religion. In seveda sem zletela noter… Dobla zadnjo! Wiiii… pa zravn še eno tako mega papirnato vrečko. Na majci sem potem opazla, da zadi piše Ziggy Marley (aaaaaah)..in pol ugotovila, da je bil on designer in da gre za posebno kampanjo fashion against aids, ki so jo nardil s pomočjo znanih ljudi (Timbaland, My Chemical romance, Tiga, the Cradigans…). Na listku pa piše This might be the most important piece of clothing you’ve ever had your hands on. Ah, ko bi le vedl! Zdej mi je seveda žal, da si nism kupla še preostalih dveh, ki sta mi bile super duper mega všeč. Ni dnarja. Kurc pa tak sistem!

Pa še ena stvar. Sestra mi je pospravla stanovanje. No, kuhno pa wc. Vse se sveti! Noro! Hm, če razmislim, moja definicija čistosti je torej relativna, njena pa absolutna. Kr tole… wow.Na konc mi je pa še neki dnarja dala. Ah, kaj ne zgleda to kot da mi je plačala, da je lahko spucala. Hehe šala šala super je!

Evo, še Damian Marley za konc. Naj vse ostane v družini🙂
Could you be so kind
Then show me a sign
I’ve been searching and it’s so hard to find
Decent values with a decent wine
Decent jubee running it down the line
Maybe it’s my mind
Maybe I’m blind
Maybe it’s the way that I’ve been spending my time
I’m still searching for a fine peace of mind
Decent jubee running it down the line

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

