que sera sera

Spoštujem tiste, ki se lahko v trenutku odločijo in obrnejo nov list v življenju. Sama delujem drugače. Govorim in govorim o tem, se psihično pripravljam, ko pa pride omenjeni trenutek, obnemim in se počutim presento bedno. Kot danes. O tem, kako bi prenehala s treniranjem govorim že nekaj čas. In preprosto je govoriti. Vse sem premislila, ideja se mi je zdela super in še zmeraj se mi zdi. Ko pa sem morala novico sporočiti trenerju, da bom najbrž morala nehati trenirati, me je prav bolelo. Vse. Celo telo. Težka situacija. Čeprav sem še zmeraj odločena. Potrebno je kdaj narediti korak naprej, stopničko višje. In v rokometu mi to ni več uspevalo, tako se je potrebno preusmeriti drugam. In komaj čakam delo na popu. Res, vznemirjena in na trnjih. In najbrž bi si celo življenje očitala, če te priložnosti ne bi zagrabla. Tako si bom najbrž od zdaj naprej očitala, zakaj sem pustila rokomet. No, v življenju je očitno res vse začaran krog. Kar bo, naj bo!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to que sera sera

  1. Tina says:

    Odločla si se.In to tud približno to ni simple zadeva!Ampak vse bo ok.
    Vse je za NEKI dobro.Ena stvar bo zapolnila drugo.Zakaj bi se šla neki, če čutiš, da to ni več TO.Sej veš, tak je life.
     
    "The indispensable first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want."-Ben Stein

  2. Tina says:

    zaenkrat je vse super wiii

Leave a Reply

