daleč je še poletje

Bil je petek in je minil. Začelo se je! Dan sem preživela na generalki. V bistvu je zanimivo videt, kako vse skupi zgleda. Velik čakanja, pa en se more naštimat, pa druga kamera nima vredu kadra, to in ono. Traja dolg. Ampak zanimiv pa je. Jz sm glumila Milana (ujej kak se že piše), Tina pa Tino. Aha, kje je pravica tu. No ja, sem pa mela vsaj priložnost z Osenarco polko zaplesat. Haha. Res! Skor sm ji pas zdrobila, ko je dekle tok suhcena. Se pa niti ne čudim, če cele popoldneve res lešnike je. Popolnoma spremenila mnenje o njej. V bistvu niti ni napačna. Prav prijazna! Nč kej vzvišena, pa tud vodenje ji neki gre. Deklica je kr vredu! Bilo je velik režanja, v režiji so tud najbrž umiral od smeha.
Kasnej sm si pol oddaje tud ogledla. Vedla vprašanja na pamet. Kdo bi si mislu, a?
Da pa večer ne bi minil brez zapletov, mi je od Tine – torej bavarca- do železniške sledil nek Albanc. Priznam, slišat korake za sabo in potem zraven sebe sredi teme je precej strašljivo, da ne rečem preprosto grozno. Ko me je ogovoril in pokazal svoj nasmeh brez zob, sem se skoraj že začela trest in dobila mravljince po celem telesu. Gospod me je povabu na pijačo, a sem precej hitro odgovorila, da danes žal nimam časa. Pa sem bila očitno premalo prepričljiva ali pa mogoče delovala preveč prijazno, ker me je gospod vprašal, če nimam slučajno jutri kaj časa. Preprost ne in hitra hoja naprej sta zadostovali. Parkrat sem še pogledala nazaj v paniki, pa ga nisem ugledala. Upajoč, da mi ne sledi, sem še v hitrjši hoji pobegnila na vlak. Nočne more ponoči nisem imela. Upam, da ga nikol več ne srečam!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to daleč je še poletje

  1. Tina says:

    no vidš vid, sam da štarta BB pa se dogaja😛 mogoč je pa albanček kje na popu kukal med generalko pa je vidu kira zvezda si in ti sledil ;)aaa jaaa, ti si bla gačanović – smeeeeh.. fajn sta zaplesale tisto polko al karkoli že.. precej bolj si se gibala kot lepi dolgolasi stilist (kovačeva kobila je bosa al kako žee gre tisto??) heh pa alepo prijetno te je oblila rdečica med plesom :P ziher zarad nine, a? :D kaj je u režiji dogajal tist čas, niti pomislt ne upam. smo bli taakooo smešni pomoje. js sm bla pa Tina, juhu. hm..še blond bi mogla bit nazaj pa bi mi samo dolge noge še manjkale do semoličke😆 faaak ej, js sm tut vedla vpršanja (čudn, ne), sam moji pa njeni odgovori hmmm. no ja je bla ona bolj zgovorna kot jaz, to že. mislm da to pove dovolj –> teta mi je zdele rekla – ej ampak una blonda pa ne zna nč kej povedat a..kje so to najdl😀 in je bil spet smeh. heh še tist zoom u tinino faco na koncu oddaje je ostal..so fajn streniral na men! :krneki:
    ja, generalka uspela. vseljeni so. čas da jih počekiramo in posnamemo😉
    zdej pa sam še kartice počakamo, pa bomo lahko RES 24h gledal u hišo..juhu.

  2. Tina says:

    heh smo se neki razpisal :)uh albančka raj ne omenjimo več..kr čakam da se bo enkrat izza kakga vogala spe vrnu…glede gačanoviča pa…mislim da je podobnost med nama očitna hahaha če je mira rekla da se je po celi bajti slišal potem mislim da sma si kr hude bruke nardile..čeprav jz se sploh ne morem spomnt ka sm kej govorila…očitno je tak adrenalin mi butu da se sploh nism dobr zavedala hehehe ampak blo je super!

  3. Tina says:

    No ja, to se trudim pozabit, da se je ven slišal.. ampak sm razmišlala, da se (ne)umesni komentarji mogoče niso slišal😆 (kr ČE so se, pol OMG!!! bi naju lahko kdo (še) bolj čudno gledal) se je najbež (hopefully) slišal sam tist kar so tam dejansko odgovarjal uni trije.. recimo🙂 (sm si fajn razložila, ne? :P)
    Jjjaaa js sm cela faca, se razpišem..ne pa ti k sam vrstico spustiš (če jo sploh..) buuu. kr neka tihcena KAO!!🙄
    Nč, grem..čakat BB ob 20h😆 kot da ga ni (že) dovolj..

  4. Tina says:

    heh to je to k že dolg nism tak komentarjev puščala pa tak…najbrž se ne znam več razpisat…ne znam več bluzit hahahaeh jz pa mislim da sma si z najinimi odgovori sam plus točke doble po celi bajti😉 itak so pa rekl da bomo glumili tekmovalce pa gledalce..pol pa pridema pa kr glavne zvezde…svašta..se nism mogla niti psihično prpravt…ah ta bigbrother…dolgcajt ni..to je jasn!

  5. Tina says:

    looool, plus točke je rekla😀 aham..to bo to. potemtakem se najini interni komentarji niso nikamor slišal😉 fju! pa jaaaaa, sam čez vrata sva stople in se je kr zasvetlikal – the stars are in da house! LOL Ah gačanović..vedno bo s tabo..tega dolg ne bom pozabla!
    Nočna je bla kr fajn učeri. Fajn ekipca je bla. Sam te kr zjebe..greš spat zuni se pa dani..mega!BB vidi vse..sej veš.

  6. Tina says:

    od dveh nočnih sm taaaaak zmatrana še danes..pa sm mela včer ceu dan fraj…ni težk zdržat, sam ko te naslednji dnevi pol še zmer mal zezajo..al pa vsaj mene, ko ravim dost spanja…drgač smo pa najbrž že kr dobr navajeni na ritem…kar je, je…….

  7. Tina says:

    pa jaaaa, to je jeba, ker pol za tabo pride.. js sm tut še kr zaspana. ugasnjen gsm (sm pa hotla današnji bb skomentirat) – predvidevam da spiš😛 (takle mamo….)
    sam sej nočna je bla še kr zabavna – dons me je en u redakciji uprašal, če ne smejo ponoč u savno pa to .. hmmm, najbrž biggy še kr razmišla😀 ujej! sploh še niso bli u njej!! uuuuups :shy:
    grem spat😀

  8. Tina says:

    ugasnjen gsm?c c c tvoj mobitel čudn :Pmah veš kaj biggy si je pač cajt vzel…sm dans še helen povedla, pa je rekla, da itak nimajo še pravil…če bi pa hotl, bi pa tak že sami lahk šli v sauno pa đakuzi…tak da ni panike wuhuuuuu biggy nč kriv!:)

Leave a Reply

