zelo naglas

…sredi zvezd noč in dan se vrti naš svet…

Vsak dan nov dan. Vsak dan neki novga. Vsak dan upanje na neki zanimivga. Vsak dan face, enkrat nove, enkrat stare. Zuni sonček in je dan takoj lepši. Super je, ko me zjutri zbudijo sončni žarki, ker sem si spet kot že tolkrat prej pozabla zagrnt zavese. Super je, ko ležim, misli na off, samo ležim in ležim in v ozadju fajna glasba… Ah, jz bi še in še in še… Ne da se mi vstat, danes sem lena! Nočna je še daleč…

…umorni nikad nismo bili mi/umorni ništa neče dobit/probali smo sve/nismo znali reči ne/svaki dan je bio promaknuti film/sjeli bi na bike i krenuli na put…

Pismo, ljubim svoj novi/stari bajk. Ko grem domov iz službe, z musko na ušesih, ni ga bolšga filinga – z vetrom v laseh, kot da si sam na svetu… Mam prav svojih pet minut, svoje minute sproščenosti. Komi čakam, da spet odbrzim v svet! Ni ga čez ta filing! Že ko sm bla mlajša, mi je blo zmer noro, ko sm se vsedla na bajk. Pa tud če sm šla sama, pa tud če sm šla sam do visečga mosta. To mi preprosto seka. Čas za sebe, čas za moj bajk, čas za muzko, čas za sproščenost.

…I’m a fire and I burn burn burn tonight…

Nočna danes. Ogenj ne bom, si lažje predstavlam, da bom sam čičala in čakala, da mine in grem spat domov! To bo to.
Pa še tole za na konec…men je smešn…Šifrer hehe

…kdor misli, da lahak denar ostane za vselej/ta koraka ritensko misleč, da gre naprej…

Kira rima. Ne morem se nehat smejat. Tud naslov pesmi je smešen. Jau ta tip. Drgač pa, ko že glih o rimah govorim. Trkaj v ortu 15.4., the Beat Fleet pa 27.4. A gremo??

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to zelo naglas

  1. Tina says:

    pa mogli bi😀 trkaj sploh😉

Leave a Reply

