what’s my age again?

Pridi, da gradove zlate
sezidala bova si v neba sinjine
in v oblake bele.
 
Pridi, dokler je nebo še sinje,
dokler so oblaki beli,
da ne bodo prehiteli
naju temni mraki.
 
Pridi, dokler nama svetle nade
preostaja za gradove zlate.
Čakam nate…
 
(Frane Milčinski Ježek)
 
Nekdo mi je nekoč rekel, da so knjige najboljše darilo. Bolj se ne bi mogla strinjat. Ko odvijem darilo in vidim, da je knjiga, se mi oči kar zasvetijo, dobim kurjo kožo, telo pa oblije čudna vročica. Ljubim knjige. Ljubim darila, ki so knjige. Knjigo od Ježka sem dobila letos. In se spomnila vseh daril za katerokoli priložnost, ki sem jih odvila in dobila knjigo. Od Drejčka in treh marsovčkov, Detektivskega mojstra Blomkvista, Ronje, razbojniške hčere (hm a sm jz veljala za fanico Astrid Lindgren?:)), pa do Harrya Potterja pa da ne pozabim Preverta, ki sem ga sicer kasneje začela cenit, pa Hobita, ker Tolkien je pa res genij… Ah, knjige.. In tisti čist drug svet, ki ti ga podarijo. Nikoli ne razočarajo in vedno ti nekaj dajo. Pa nisem knjižni molj, ampak knjige me naredijo srečno. In tudi, ko bom prebrala vse knjige, ki sem jih letos dobila za rojstni dan, bom nadvse srečna!
In brez da bi zvenela kot materialist, tudi dobivanje fotoaparatov me razveseljuje. Sploh če dobim takšnega, ki sem si ga reeeeees zelo želela. Ko sem ga dobila, so se mi kr oči zasolzile. Pač lepo je, ko se ti želja izpolne. Hvala! Slike bojo pa kmalu!
Hm, ja, iz tega seveda sledi, da sem spet eno leto starejša. In mogoče mal drugačna. Z leti se pač spreminjaš. Čeprav bom najbrž itak še nekaj časa okol govorila, da sem stara 22 let. Se zgodi…
 
Nobody likes you when your 23
And you still act like you’re in Freshman year
What the hell is wrong with me?
My friends say I should act my age
What’s my age again?
What’s my age again?
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to what’s my age again?

  1. Tina says:

    jeeee sliiikeeee..najbrž so spet smešne, pijane, zadete, čudne, lepe – ampak kokrkoli mi smo na njih hehemove it.. hočmo jih vidt, čim prej – da vidmo kako čudo, ki si si ga baje želela, smo ti kupli in kaj dejansko rata iz tega :)))
    23 si, veš – u can run but u cannot hide😀

  2. Tina says:

    evo slikce…….

  3. dasa says:

    še mal pa bo….
     
    ….. ne morem verjet, da nisem več otrooook, kam gre ta svet….. najbrž bom jokal ko bo čas za umret,
    js hočem met, za vedno 16 let…
     😉

  4. Tina says:

    hehe sam res…ujej ne me strašit..25 je skor nepredstavljiva letnca…takrat si pa res že odrasu🙂

Leave a Reply

