samo još malo budi tu pored mene

Našla novo najljubšo pesem od Jinxov. Taka super goodbye pesem. Heh, ja za super slovo. Hecn se sliši. Pa ni tak. Fora je sam, da ma pesem kul ritem in kul besedilo. Da je slovo lepše in lažje. Od zdej naprej si jo bom vedno zavrtela, ko bom kam odhajala, ali se poslavljala od koga, ali pa ko bo kdo odhajal od mene.
Ah Yaja, priznaj, da bereš moj blog. In priznaj, da ti je všeč. In kr že tolk hvalim Jinxe, naj bo pesem Samo još malo budi tu pored mene danes na koncertu. Hvala🙂
 
Samo još malo budi tu
Pored mene
Neću ti reći da poznajem te
Samo još malo i shvatit ćeš sve

Samo još malo budi tu
Pored mene
Neću ti ništa… odustajem
Samo još malo produžimo kraj
I znaj…
Da i meni je bed…
Kad je tebi i meni je

Samo još malo budi tu
Pored mene
Neću još dugo umarati te
Samo još malo… dovoljno je

Samo još malo budi tu
Pored mene
Neću ti ništa a tako bih sve
Samo još malo produžimo kraj
I znaj…
Da i meni je bed…
Kad je tebi i meni je…

 
Bilo je davnega leta neki neki neki, ko sem prvič slišala Jinxe. Bilo je leto 2007, ko sem jih milijonkrat zamudila, in piše se leto 2008, ko jih bom končn vidla. Jupi! Fajni koncert za konec fajnih par dni! Hm, kaj je blo sploh tak fajnga? Vse skupi, vse po malem, ljudje, prijatli, druženje, henganje, pijačke, sedenje, sonce, uživanje, nogomet, pogovarjanje, tišina, pogledi, sanje… Vse!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to samo još malo budi tu pored mene

  1. Unknown says:

    Welcome to enter (wow gold) and (wow power leveling) trading site, (Rolex) are cheap, (World of Warcraft gold) credibility Very good! Quickly into the next single! Key words !

Leave a Reply

