abschied nehmen

Na tabor sem se odpravila z mešanimi občutki. Čez noč nisem nič spala, razen parih trenutkov na avionu iz Londona, ko sta Poljaka zravne mene končno utihnila. Na letališču ni bilo problemov, mi je pa toliko več preglavic povzročal berlinski s-bahn, ki ga tam okoli popravljajo. S svojo ogromno, težko torbo sem se premikala iz enega javnega prevoza na drugega. Vse prej kot preprosto. In vse prej kot neutrujajoče. Do hostla sem komaj prilezla! Tam sem srečala camp leaderki. Prvi vtis kul! Hostel še ni bil pripravljen, zato sem čas preživela z Ukrajincem Oleksijem, Špancem Raulom in Američanko Maeve. Ah, kako hecno je, ko se sedaj spominjam, kako čuden je bil prvi vtis. Vredu Ukrajinec in wannabe pametna Američanka. Narobe. Prvi vtis ni bil pravilen! Pa pustimo to. Do večera je bila cela druščina že na kupu. Kamp se ni začel dobro. Neskončni pogovori brez kakršnihkoli zaključkov, skupina, ki ni imela nobenega skupinskega interesa, kaj šele kakšno željo po skupinskih aktivnosti. Prvi dan sem v obupu zaspala. Tako si pač nisem zamišljala kampa. Ah, norc! Kako sem sploh lahko pričakovala, da je lahk kamp v Berlinu navaden kamp?! Za Berlin je potreben čas in vsak od Berlina pričakuje svoje in ima različne interese! Berlin te posrka, ampak doživet ga mora vsak po svoje. Šele tako lahko začneš uživat! Z delom smo začeli v torek. Naša gostiteljica je bila gejevska organizacija Man check, naš vodja pa Jannis. Ah, Jannis. Najbolj prijazen gej na tem svetu. V organizaciji smo se počutili kot v šoli, vsak dan smo se učili. A Jannis je poskrbel, da nam ni bilo dolgčas. Vsak dan igrice in skupinsko delo. Predno smo se dobro zavedli, smo že bili super skupina. Seveda z raznimi izjemami. Skupaj smo hodili po mestu, ga raziskovali, odkrivali gej sceno, lokale, klube, muzeje. Super skupinca. Dve Srbkinji, ena od njiju navdušenka nad Francijo, lasuljami in second hand trgovinami, druga odštekana in vesela študentka farmacije. Ukrajinec, gej, ki so se mu očitno v Berlinu izpolnile vse fantazije in ni bil nič druga kot sex turist. Belorusinja, ki je sicer na hitro zgledala kot prostituka, v resnici pa učiteljica in fashion victim. Pa Maeve, odštekana Američanka, ki je vsak dan alarm naštimala na prezgodaj. Pa baby Marleen, ki je prenašala moje stokanje. Pa baby Raul, najbolj vredu Španec in najbrž sanjski moški vsake ženske. Christian, ali Britney kot smo ga klicali, Avstijec, gej, glasbeni navdušenev, converse fan, kul dečko. In Susan, najbolj simatična Nemka z najbolj kul lasmi. Pa Grkinja, ki je že od vsega začetka noben ni maral. Kdo bi si mislil, da morajo imeti Grki zmeraj prav. In Nuria, Katalonka, ki je prehitro odšla. Ljudje iz vseh vetrov. Čisto drugačni ljudje. Pa vseeno ne tako drugačni kot so Berlinčani. Po Berlinu smo hodili s široko odprtimi očmi in ustmi. Včasih prav ne moreš verjeti, kaj vidiš. Berlin je tako odprto mesto do drugačnosti, da ti vzame sapo. Nenormalnost je normalna. Drugačnost je sprejeta. In v tistem trenutku in še nekaj kasnejših sem ugotovila, da je Slovenija v bistvu konzervativna država. Vsakega drugačnega gledamo čudno, vsemu drugačnemo obračamo hrbet. V Berlinu je prostor za vsakega! Berlin predstavlja drugačen svet. In, hvala bogu, končno me je prenehalo biti strah Berlina zaradi filma Mi otroci s postaje Zoo. Pa da ne bo kdo mislil, da se to v Berlinu ne dogaja. Think again! Dogaja se vsak dan. Organizacija Man check nam je omogočila delo v drugi organizacijah. Tako smo spoznali organizacije, ki se ukvarjajo z moško prostitucijo, z žensko prostitucijo, turškimi geji in narkomani. Sama sem dan preživela z organizacijo Fix punkt, ki se ukvarja z narkomani. Dobro zastavljen projekt, ki narkomanov ne obsoja, ampak jim pomaga ostati zdravi, tako da menjujejo igle, dajejo hrano, imajo zdravnika in zobozdravnika. Sama še nikoli nisem imela priložnosti delati z narkomani, tako da je bila to za mene življenjska izkušnja. V deževnem vremeu smo zbrali 800 igel. Kako bi šele bilo, če bi sijalo sonce! V soboto je sledila naša skupinska akcija. Akcija, zaradi katere smo sploh prišli na tabor in akcija, ki je bila cilj vsega našega učenja. Akcija je potekala na festivalu gejev in lezbijk v fridrichshainu in je imela izjemen uspeh. V bistvu večji kot smo pričakovali! Zamislili smo si igrico, pri kateri vsak izmed nas predstavlja eno seksualno prakso (jaz na primer blow job yeah baby), ljudje pa morajo odgovoriti na vprašanje vsake od praks in tako dobijo nagrado, poleg tega pa še penis ali boob cookie. Bilo je super! Nasmejali smo se do solz. Akcija je uspela, ljudje so imeli nekaj od nje in tudi mi sami! Sledila ja zaključna večerja, zadnji feedback, poslavljanje od Jannisa. Ah, Jannis, kako super dečko. Pogrešali ga bomo vsi. Bil je kot naš starejši brat. Luškan starejši brat. Še vedno sem cela presunjena. In v šoku. Berlin pač pusti globok vtis. Naučila sem se ogromno o hivu/aidsu, spolnih boleznih, drugih državah, poznam območja v berlinu, kjer se zadržujejo geji, poznam gej bare in klube, vem, kje je glavna ulica ženske prostitucije, vem, kje je moška prostitucija, vem, kje so transvestiti. Najbrž vem preveč. Ampak v Berlinu si noben ne zatiska oči. Zakaj bi si jih torej jaz? Seveda Berlin ni samo to. Muzeji, galerije, umetniške hiše, super lokali, super trgovince, parki, ljudje, Alex, Kudam, Tacheles… vse, vse in še več. Komaj čakam, da grem nazaj tja! Berlin te vsrka in te ne spusti. Postane del tebe. 
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to abschied nehmen

  1. lucka says:

    Nemčija je itak kul.. očitno je pa berlin še bolj :)  me kar mika tja it..sem se odločla da grem.. avgusta 2009

  2. Tina says:

    nujno morš it..pismo sm kr navdušena nad berlinom in nemčijo..ampak treba it še kam drugam pogledat..zaenkrat je blo pa vse kar sm do zdej vidla v nemčiji res kul!

Leave a Reply

