ah joj ta tekst je predolg…London drgač

Hecn je. Prideš iz enga malega mesta v eno vlko mega ogromno mesto in si čist navdušen. Malo je zamenjano z vlkim, ljudje so drugačni, nenavadnost je normaln pojav. In tako sem najprej zavila v London. No ja, popeljala sem se z letalom. Utrujena in zaspana, ker ponoči nisem veliko spala. In itak na vlaku dva avstrijca, ki nista in nista utihnla. Jau! Kako se naj človek pripavi na partijo softballa, če ljudje ne pustijo, da se človek spočije? Polet v London je potekal brez problemov, tud avtobus sm takoj našla, voznik je bil prijazn, mi je vse razložu, tak da sm uspešno izstopla na Baker streetu. Ah, vsaj ena ulica, ki mi je bla mal poznana. Heh, sm spet vidla Sherlockov muzej. Potem sm se z ogromnim rukzakom odpravla v Regent park, kjer sm počakala na Nino. Jupi Nina je pršla. V bistvu dokaj ista, pa vseeno mal bolj odrasla. Jp, Nina, tud moja mama je dans, ko je gledala slike rekla, da zgledaš nekak odraslo. Hm, mogoč London to nardi iz človeka? No ja, al pa samostojno življenje v tuji državi? Torej… sledila je partija softballa. In ja, spoznavanje Nininih kolegov iz službe. Kiri super ljudje! Sicer malo začudena, da je nekaterim azijcem ime Lawrence in Boris, ampak to najbrž pač spada k celemu konceptu multikulturalnosti. Ljudje res fajni. Kak super je, da prideš po službi v park in se zabavaš. Pri softballu se sicer nisem izkazala, sem se pa toliko bolj nasmejala in zabavala. Angleži so super. Hm no ja, zgubl smo…buuuuuuuu. Potem smo odšli… kam drugam kokr v pub! Jupi! Pivoooooo. Prvič probala pims. Njami! Howie je kul Anglež. Tak prijazn dečko. Pa Ed – a je to un, s kirim sm se menla, Nina? – tud. In potem sma odpeketale v Camden. I love Camden. Mislim, da te Camden že na prvi pogled osvoji. Tiste kul hiške. Cel plac je kul. In ja kul je to, da nek tam živi Amy Winehouse haha. Vidla sicer neke krvave madeže na pločniku, vendar se v nih raje nisem spuščala. Nina ma kul sobico na pubom, zaspala sem v sekundi, zjutraj me je čakal nov dan. Hehe kdo bi si mislil ane. Začela sem raziskovati London. Iz Camdena sem se odpravla peš. Hodla do onemoglosti in se končno odločla za underground. Dobra ideja. Pelala se do Victorie. Šla peš do Westminster Abbey, neki pojedla, odpeketala naprej do Parliamenta in mojga prijatla Bena in še naprej in naprej. Sem se odločvala, al nej grem v akvarij al na London Eye, pa sm vidla otroke pred akvarijem in sklepala, da pač ni za malo starejše otroke. Odločla se za London Eye. Buuuu. Boring. Preveč drago. PO petih minutah nisem več vedla, ka nej s sabo. Slikala sem. Tisti muslimanski otroci, ki so bli z mano v kabini in se drl ko živali, so mi pobrali vse živce. Po tem šla na razstavo od Dalija. Kul. Pa še student discount so mel. Jupi. I like it! Potem sm se vsedla pod London Eye na ležalnike. Noge so nujno potrebovale počitek! Za tem je sledil ogled National Gallery. Sm že bla enkrat tam, pa mi je blo vseen všeč. Pa še zuni je škropil, tak da je blo super notr. Zatem je sledilo večerja v fensi kitajski restavraciji. OMG a lahk prosim še enkrat grem tja nekoč v prihodnosti? Priti plis. Večerja je bla super, nič olja, kokr je ponavadi navada v kitajskih. Njami. Še bi mami! Potem v pub pod sobico in spat. Nov dan zjutraj. Spet mal hoje. Do Tate-a! Jupi. I like it a lot! Štir ure, če ne še več sem preživela notr. Kupla karto tud za photography special edition. Student discount. Yeah, baby. Ah Tate, ti si tak kul! Pol sm še mal do St. Paul’s Cathedral pohengala, do Tower Bridga pa noge niso hotla hodit. Aja, pozabla oment, da sm se vsake tolk časa na poti mal ustavljala in brala High Fidelity. Yeah! Potem je sledil pub in poslovilna žurka. Kak je že blo tej kul deklici ime? Nina, jz se ful imen od ljudi trenutno ne spomnem. Kak sm smotana! No ja, družba je bla super. In popolnoma narodno zmiksana. Italijan, ki ni gej, in njegova prjatlca, pa ciničn Anglež, pa njegova sarkastična Poljakinja, pa funny Michael in njegova rahlo nadležna Poljakinja, prijazna Nemka, in super mega ful fejst, ampak ni čist zih če ne mal fake Lucy. Taksistka, ki naju je pelala domu, je bla pa tak najbol kul. Potem sma zaspali in se zbudili v soboto. Čas za Camden Market! Jupi. Novi čevlji. Kire kul trgovine. Ljudje iz Siddharte. Noro popiercan človek. Pims. Super duper mega! Potem še Notting Hill, pa Chelsea. Ah kak je tem ljudem težk v lajfu. Not! Pa Stamford Bridge. Ah, trgovina je bla že zaprta. Pa nič zato! Štadion je kul, vidla sveto travco. Pridem še kdaj! In spet sma se odpeljali domov, mal hengale na računalniku, se menle, potem je bil pa čas, da grem. Pot do letališča je bla vse prej kot preprosta, a o mojem živčnem zlomu kdaj drugič. To je druga zgodba! Ah, Nina jz spet kmal pridem! I love London!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

