It’s not you, it’s me!

Ko sem te prvič zagledala, je svet za trenutek zastal. Zavzdihnila sem in si rekla: ”Ti boš pa moj.” Bil si tako temen, imel tako prisrčno zardela lička, vitek in velik, prijazen in sramežljiv. Bila je neskončna privlačnost. Iskrice so letele po zraku. Postal si moj. Z vsakim klicem, z vsakim smsom sem te imela rajši. Lepšal si mi dneve. Kaj dneve, minute! Privabljal si mi nasmešek na obraz. Počutila sem se ljubljeno in oboževano. Vedno si mi stal ob strani. Na tebe sem se lahko zanesla. Bil si moj pravi prijatelj. Ampak saj veš, kako je. Rada te imam, ni pa to zaljubljenost. Bila je iskrica, ki pa ni zagorela. Ne da nisi dovolj dober, verjamem, da tudi tebe čaka nekdo, ki ti bo vračal ljubezen, ampak jaz na žalost iščem nekaj več. Nekaj, kar mi bo odneslo tla pod nogami. Nekaj, da mi bo zastajal dih nepretrgoma. Oprosti, ampak takšno je pač življenje. Nikoli te ne bom pozabila. Hvala ti za vse, moj mobitelčič nokia5220.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to It’s not you, it’s me!

  1. Tina pravi:

    dvojka..gladko.. pa ma že novga 🙂

Oddajte komentar

