Diamonds are forever

Dunaj je vedno bil in tudi ostaja eno mojih najljubših mest. Je evropska prestolnica, ki sem jo najbrž največkrat obiskala in nikoli nisem odšla domov ravnodušna, kar najbrž dokazuje tudi dejstvo, da se znova in znova vračam, pa tudi če le na vsakoletne božične okraske in sladkarije in tako dalje. Veseli me, da se v mestu kar znajdem, res pa je tudi, da ravno zelo zaiti ne moreš, če se giblješ po samem okrožju. Se pa mesto seveda tudi spreminja. Se mi zdi, da je vedno majn takšnih res hudo fency trgovin in s tem tudi vedno manj in manj ljudi, ki se jim že na daleč vidi, da so velike živine. To pogrešam. Ne zato, ker uživam v gledanju bogatašev, ampak pač zaradi ker se mi zdi, da Dunaj vseeno potrebuje nekja takega, da mu povrne nek status, ki ga počasi izgublja. Pozna se namreč, da je priseljevanja vedno več. Kamorkoli se ozreš same prodajalne kebaba, da o tem, da se po Dunaju sliši samo še hrvaščina sploh ne zgubljam besed. Glavno je, da sem se na Dunaju imela odlično! Šla sem v nekaj muzejev v museumsquartier, ki sem jih že dlje časa želela obiskati – v enem je bila razstava cy-a twombly-ja, v drugi modernih avstrijskih umetnikov. Šla sem pogledat novo razstavo v Albertino, prečekirala tudi Pimkie, jedla v meku, doživela nevihto in nenazadnje in razlog, zakaj sem sploh odšla na Dunaj – bila sem na dveh super duper mega fajnih koncertih. Prvi večer sem odšla na Arctic Monkeyse. Arena, plac, kjer se je dogajal koncert, je res zanimiva. Kot mini metelkova, polna porisanih starih stavb, na sredini pa dovolj velik prostor za open air dogodke kot sta bila ta. Na prvem koncertu sem bila sama, pa nič ne de. Prerinjena v drugo vrsto, obkrožena med samimi otroci. Hvala bogu za nekaj Madžarov, ki so bili podobne starosti, če ne bi se resnično počutila zelo staro. Sami otroci. In to kako zrihtani. Človek bi jih lahko spremljal z odpretimi usti in se zravne spraševal, kako jih starši spustijo ven. Po drugi strani pa mi je bilo neizmerno všeč, da že pri tej starosti furajo nek svoj stil (no ja, pa čeprav so vsi izgledali kar nekako enako), medtem ko smo mu pri 13ih hodili okoli v trenirkah. No, stvar je taka, da me je že predkupina opic navdušila. The Kills sta zakon in pesem Last day of magic je ena mojih najljubših pesmi tega leta. Če povzamem komentar nekoga iz youtuba – I’m not one to be some sensationalist fanboy, but to me, The Kills are THE epitome of cool. In res je tako. Če bi Jamie hodil po cesti, se najbrž ne bi niti ozrla za njim, na odru je pa deloval tako noro..in kaj dela na kitari!Alisson je druga zgodba. Ženska je res dobra. In fura svoj stil. Počenja bedarije. Res, par minut sem prav bulila v njo.. Nisem se mogla odločit, al je tako nasekana/zadrogirana ali samo preprosto zmešana. Da o poljuvanju o odru ne zgubljam besed. Bistvo je, da je med njima taka nora kemija in naj ne serjeta s takimi, da med njima nikoli ni bilo nič. Arctici so bili pa itak… noro!Alex raztura.. no, pa drugi tudi. Malo žalostna, ker niso zaigrali Mardy bum, ampak žurka je bila vseeno. Toliko skakanja še nisem doživela. Otroci so bili čist divji. Alex pa potencialno nasekan, sem pa tja v svojem svetu, so pa bili njegovi vložki nemškega jezika precej smešni. All in all, super koncert! Naslednji dan pa še the Kooks! Z Nušo sma se zasidrale v prvi vrsti, ravno na pravem placu, da je Luka sem pa tja pel direktno pred nama. Žal nama ni prišlo na misel, da bi ga v danem trenutku zagrable in nikoli spustile. Tip resno razura. Če bi mi kdo pred koncertom povedal, da je tip tako divji, mu ne bi verjela. Igral so super, najstnice so ble cele mastne, dretja je bilo dovolj. Bi blo sigurno še za ponovit kdaj!Oba koncerta! Naj za konec dodam še to, da je bil hostel, v katerem sem spala, fajni. Priporočam Wombats hostel kjerkoli po Evropi. Osebje noro prijazno, sobe čiste, omarce za vsakega. Edino, kar me je precej motilo in me ni pustilo spati (dobesedno), so bile moje cimre kitajke. Resno neolikane punce. Naj prekopiram sestavek, ki sem si ga zapisala v mobitel, ko me drugo jutri zapored niso pustile spati zaradi svojega razbijanja. 
"O kitajcih nisem imela nikoli slabega mnenja.kaj bi ga imela,ce pa jih
nikoli nisem imela priloznost spoznati.dlje od kitajske restavracije
pac se nisem prisla, a tam so vedno vsi tako prijazni,da bi clovek
pricakoval,da so vsi kitajci taksni.a to je seveda velika zmota.ko sem
se prijavila v hostlu, mi je receptorka dejala,da sem zaenkrat sama v
sobi.tako sem cela vesela odsla do sobe,jo odprla,tam pa se vame
zazrejo trije pari kitajskih oci. ni panike,sem si mislila,pa saj ne morejo biti tako slabe. no ja,sem kmalu ugotovila,da vsi kitajci pac niso tako prijazni.eno sem
namrec prosila,da mi pokaze,kako se odpre omarica,pa je komaj to
storila,pa se to z mocnim zavijanjem oci. no,pa
to se ni vse.zvecer po celodnevnem pohajkovanju po muzejih in koncertu
pridem v hostel,pa sem skoraj celo uro cakala,da se je ena od njih
stusirala in sprostila kopalnico. se
zgodi.v posteljo sem legla zelo zelo utrujena,ze ob pol osmih zjutraj
pa razgrajanje.zvonenje telefonov,igranje z racunalnikom,dretje.sem
pomislila na to,da so mogoce pozabile,da imajo sostanovalko in sem
narahlo pokasljala..a zgleda,da jih je to samo podzgalo..Mira pa ni in
ni bilo vec.kaj tako neolikanga v zivljenju se nisem dozivela!"
Bodi dovolj.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Diamonds are forever

  1. dasa pravi:

    ti je bil uššeč cy twombly? eden mojih najljubših v zadnjem času 🙂 si vedla, da je šlo njegovo delo na luno ?:) tip je e precej v letih ampak je zakon!

  2. Tina pravi:

    jp všeč mi je,ko si kdo upa živahne barve uporablat!niso mi sicer vsa njegova dela všeč,sam una ko ma res fuul dobre barve gor 🙂 mislim,da je blo na dunaju wild shores of love al neki takga..pa so mi ble te ful všeč.sm pa zadnjič (ko sm šla na tajsko) šla v munchnu v nov muzej/galerijo..brandhorst al neki takga..pa majo tud celo nadstropje njemu posvečeno in je tud kul!priporočam!sploh če ti je warhol al pa kej podobnga tud všeč!

  3. Tina pravi:

    kam na luno so šla njegova dela??:)

Oddajte komentar

