What came first the chicken or the dickhead?

Vedno me preseneti, kako se stvari spreminjajo. Pogledam nazaj, pobrskam po spominu in ugotovim, da si nekaterih stvari ne bi nikoli mislala. Ljudje, za katere ne bi nikoli rekla, študirajo geografijo, nekateri so diplomirali iz angleščine. Nekateri, ki so prej poslušali Robbieja, zdaj poslušajo Mando Diao. Nekateri so prej nosili nike shox, zdaj imajo allstarke. Ni nenavadno? Pomeni to, da se je človek našel? Našel svoj cilj v življenju? Ali te dogodki iz življenja spremenijo? Mogoče se pa samo svet spreminja, od človeka pa je odvisno, kako se mu bo prilagodil. In potem pogledam sebe. Sem se spremenila? So mi še vedno všeč iste stvari kot deset let nazaj? Sem odrasla? Ugotavljam, da sem na nekatere nepomembne stvari preprosto pozabila, tiste, ki so mi bile že včasih všeč, pa potencirala. Zakaj bi hodila na razne pijačke, ven, na koktejle in podobne družabne dogodke, ki nimajo smisla, če lahko denar prišparam in ga porabim za potovanja. Ali kaj drugega, meni pomembnega. Ne razumem ljudi, ki izkoristijo vsako sekundo, da nekomu povejo, kaj oni bi, ne morejo se pa odpovedati rečem, kot so žuranje vsaj enkrat na teden. Ne razumem, kaj je zunaj ta teden drugače kot je bilo prejšnji teden. Se greš pokazat? Pa menda ne. Seveda so tudi takšni ljudje. Ljudje, ki vztrajajo pri stvareh, ki smo jih počeli nekaj let nazaj. Ne odrastejo. Se ne spreminjajo. Vztrajajo pri svojem. Pa včasih tudi to ni tako slaba lastnost.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

