you are such a fool

Ne vem, kako ljudje ne dojamejo, da jz pač don’t do talking on the phone. I hate talking on the phone. Obstaja razlog, zakaj imam telefon na tiho, zakaj se oglašam na določene, ko meni to paše, zakaj se ne javljam na neznane številke, zakaj že dolgo časa ne uporabljam messengerja in druge podobne chat programe. Ne maram tega. Ne maram, da si skoz dosegljiv. Da se ne moreš skrit. Da ma nekdo potrebo, da more vedet vse o tebi. Pismo, ali lahko mam vsaj malo svobode. Ne rabim pogovarjanja kar tja v tri dni. Ne, res ne maram tega. Zgubljanja časa. Zgubljanje svobode. Nekaj vseeno mora ostati samo za mene. Ne razdajam se drugim, ne rada govorim o sebi. Zakaj bi potem morala razlagat, kaj je novega? Nič ni novega. Če pa bo, pa ne dvomim, da ljudje ne bodo takoj izvedeli. Seveda v to klicanje niso všteti fant in družina, pa tudi z ljudmi, s katerimi se slišim samo občasno, ali pa jih že dolgo nisem slišala, se zelo rada pogovarjam. Vse ostalo.. ah, raje sem brez besed. Še bolj me presune, ko me nekdo kliče enkrat, pa se mi ne da pogovarjat, ker mam pač čas za sebe, pa poskuša še drugič, tretjič. Pismo no, pa menda je pa ja jasno, da bom poklicala pač, ko se mi bo to dalo. Najbrž. Bi mi te in podobni štulci že dali mir in se šli štulit komu drugmu. Ali pa poslali sms, mogoče sporočilo na fb, ker mam to rajši, veliko rajši.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

