Where are you, toothfairy?

Zaradi zob nisem jokala dve leti in pol. Tisto prav jokala, ko jočeš tako, da na koncu ne moreš več in samo še hlipaš. Ne tisto, ko te pri rokometu nekdo udari v zobe, da se ti kri ulije in spustiš nekaj solze. Tisti jok do konca. Jokala sem kot dež, ko so mi na sredozemskih izbili zobe. Pa ne toliko zaradi bolečine. Ne, ne razumete. Seveda je bolelo. Ampak ko se zgodi, si v takšnem šoku, da bolečine ne čutiš tako močno. Vsaj jaz je nisem. Bolj sem jokala zaradi svoje neumnosti. Še minuto preden se je zgodilo sem razmišljala, da bi rekla trenerju, da ne morem več in nej me da ven iz igre. Pa sem pogledla na uro in si rekla, pa sej teh petnajst minut boš pa ja še zdržala. No, očitno jih nisem. Medtem ko so drugi iskali moj zob po igrišču, sem jaz čakala na rešilca. Pa bi bilo vseeno, če me ne bi peljali v bolnico k glupemu španskemu zdravniku, ki tako ni naredil nič pametnega. Ravnanje zoba brez injekcije pač ne štejemo pod pametno, ane? Tudi ne vstavljanja zoba nazaj not prav tako ne. No, človek pač preživi vse to. Preživi gledanje ljudi v tvoje uničene zobe, preživi aparat, pa vsatvljanje štifta. Počasi pozabljaš, da že dve leti ne moreš normalno jesti. Da se ljudje pritožujejo zaradi pol manj bolečih stvari. Peživiš. Pozabiš. Odmisliš. Seveda, kam pa prideš, če se vsak dan sekiraš zaradi zob. Stvari minejo, ljudje ostajajo bedasti, jaz pa pač vzdržujem flegmatičnost glede tega. Ampak danes, danes bom prvič po dveh letih in pol zajokala zaradi zob. Bolečina je pač premočna, pa naj pride še vse za nazaj zraven. Naslednje tri tedne me pustite pri miru. Če me srečate na cesti, me ignorirajte, ne pogovarjajte se z mano, ne glejte me v zobe. V naslednjih treh tednih se odpovedujem vsem socialnim stikom.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Where are you, toothfairy?

  1. alja says:

    ajajaj ju3 v rožno na kostanj in muflone! obvezno

Leave a Reply

