debilizem na stoto potenco

Včeraj, bil je že večer, surfam po internetu, ko kar naenkrat odjekne novica, da Primož Kozmus končuje kariero. Priznam, pri srcu me je stisnilo. Kaj čem, je le svetovni in olimpijski prvak. Na prste ene roke lahko naštejemo Slovence, ki jim je to uspelo. Preberem članek, ko se že usuje na tone komentarjev. Človek bi pričakoval, da pozitivnih. Hm, no, ne. Obstajajo ljudje, ki so si upali napisat, da jim je vseeno. Ljudje, ki so napisali ja in. Ljudje, za katere je Primož Kozmus nihče. Ja, razumem, nekaterih pač ne zanima šport. Razumem tudi, da je ljudem v teh časih težko in jim je za kaj drugega kot lastno preživetje vseeno. Ampak ljudje, kaj pa narodna zavednost. Zakaj Slovenci tega nimamo? Zakaj nas vsak obrača okoli? Zakaj nismo ponosni, da smo Slovenci? Ja, kako pa naj bomo, če pa še na olimpijske prvake nismo ponosni. Priznam, ko je Kozmus zmagal na olimpijskih, je moje srce ponorelo. Ko sem slišala slovensko himno, sem imela solzne oči. Ob takih trenutkih mi srce zaigra. Pomislite, milijoni ljudi po zemlji je gledalo podelitev medalj v atletiki in od vseh držav so zaigrali našo himno. Samo enkrat sem bila bolj ponosna, da sem Slovenka. Res, samo enkrat. Ko je na otvoritvi olimpijskih iger v Atlanti leta 1996 Leon Štukelj priskakljal na oder kot najstarejši olimpijec. Prav ponosna sem bila. Na njega. Na nas. Da je ta poskočen starček del našega naroda. Pa je minilo. Kot je minil Primož Kozmus. In tisti, ki napišejo, da naj gre raj za tekoči trak delat in da je metanje kladiva nepopularen šport in je zato manjša konkurenca, naj se zamislijo. Pa če bi bil svetovni prvak v pljuvanju, bi še vedno naslov svetovnega prvaka nekaj pomenil in bi za njega garal od otroštva. Zavistni in nevoščjiv narod. Dva milijona nas je in še na svoje olimpijske prvake nismo ponosni. Da nas ni sram!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

