boring, so damn boring

Rada poslušam radio. Doma poslušamo val 202, v Ljubljani ponavadi anteno. V bistvu imam kar jutranjo rutino, vsako jutro, ko se zbudim, najprej vžgem radio. Birko mi polepša jutro. No, ja polepša je malo pretirano, mi pa zvabi sem pa tja nasmešek na usta. Glasba pa, hm, sem pa tja se najde kakšna dobra pesem. Ponavadi vsako jutro ista. Kaj imajo to enak playlist, ki ga začnejo točno ob določeni uri, da je vsak dan, ko se jz zbudim natančno ista pesem? Še bolj presunljivo je dejstvo, da ko pridem domov in če slučajno vžgem radio, se zasliši točno enaka pesem. Naključje? Magija? Ali samo isti playlist all day long. Kje je domišljija? Pismo, pri takšni količini pesmi samo eno in isto ves čas. Ni čudno, da me kdaj pa kdaj prime in ne prižgem radia več dni. Pa četudi ga po nekaj dnevih spet vžgem, me pričakajo enake melodije. Kao novi hiti. Od kdaj so novi hiti tisti, ki jih začneš vrteti skoraj pol leta po izidu? Ali pa še huje.. V službi zadnje čase poslušamo radio center. Nagradna igra za deset tisoč eurov ima svoj čar. Ampak radio center ima zadnje tedne obsesijo s pesmijo Duffy – Warwick aveue. Ko so jo prvič zaigrali, sem bila vesela, navsezadnje mi je bila pesem zelo všeč. Ko sem jo čez par ur, ko sem bila še vedno v službi, slišala na istem radiu še enkrat, se mi je to zdelo zanimivo naključje. Ko pa se je isti vzorec ponavljal vsak dan in ker še vedno ne dajo miru s to pesmijo, mi bo pa počasi prekipelo. Madona, pesem je stara več kot eno leto. Zakaj jo je potrebno izpeti do kona? Ne razumem, preprosto ne razumem.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to boring, so damn boring

  1. Tina says:

    birko, hehehe :)jap, dejansko majo eno playlisto in jo vrtijo dan za dnem… (oz. teden za tednom)🙂 te nemške (scheisse) "radijske sheme" so en velik super šit.. skladba mora bit poslušljiva, melodična, spevna, radijsko primerna blablabla komu, čemu, zakaj in kaj to sploh pomeni?? nobody knows.vsi se pritožujejo, da se novejša glasba/novi komadi ne vrti/jo.. izgovor – skladba ne ustreza (komu, čemu..ste jo sploh poslušali sami??) whatever…zato pa (na radiu) še vedno poslušamo predpotopne uspešnice in "najnovejše hite" tipa Duffy – Warwick avenue (kot si rekla – hvala, ker ste nam zasrali nekatere prav fajn komade🙂 )

  2. Tina says:

    sam men še kr ni jasn..sej obstaja milijon poslušljivih pesmi,ki so se pač v enem obdobju zgodovine rada poslušala..kok se pol na dan na enem radiu vrti sam dvajst pesmi?men je vse skupi čudn in bedno!vsak radio lahk poslušam glih natanko dva dni,pol pa prestavim na drugga..

Leave a Reply

