If you don’t have a dream, how you gonna have a dream come true?

Bil je dan kot vsak drugi. Zbudila sem se, si pomela oči in se zagledala skozi okno. Zunaj pa sneg. Pomela sem še enkrat oči. Res je sneg. Takrat me je prešinilo. Božič je. Zbudila sem brata in skupaj sva zletela k smrekici v dnevno sobo. Božiček je bil spet prijazen do naju, ob smrekici so bila položena darila za vsakogar v naši družini. Očitno smo bili pridni. Zagrabim paketek z napisom Tina. Majhen je, pomislim. Malo ga potehtam po rokah, pomigam sem in tja, nobenih zvokov. Le kaj bi to lahko bilo? Manično začnem trgat ovoj iz paketka, v veselem pričakovanju skoraj pozabim dihat. Končam in oči se mi bliskovito zasvetijo. Nov mobitel. In to Nokia n900. Le s čim sem si to zaslužila. Nov mobilnik, in to ne katerikoli. Nova Nokia. Nova in najboljša do zdaj. Roke postanejo potne, razburjanje se veča, ko jo prvič vzamem v roke. Kako je lepa. Uporaba preprosto fantastična.

Ah, seveda so to le sanje. Nimam te Nokie. Bi bila pa nadvse srečna, če mi jo letos Božiček podari.

Več o tem: http://ziga.vrtacic.net/2009/12/nokia-n900-prvi-vtisi/

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

