vou festejar

Eto, pa se je začelo. Še eno leto. Kot že ničkolikokrat poprej. Po ogledu filma se mi po glavi mota misel, kako bi bilo, če bi se vse kar naenkrat končalo. Če bi svet propadel. Bi naredila vse, da bi se rešila ali bi preprosto obstala na mestu ob ugotovitvi, da sem imela super življenje, ki ga je nesmiselno na vsak način podaljševati. In bolj kot razmišljam, ugotavljam, da je moje življenje super in v veliki meri boljše od marsikaterega mojega znanca. Če samo pomislim na preteklo leto, ki se sicer ni najbolje začelo.. Cel januar 2009 sem imela v mislih, da 2009 pač ne bo moje leto, da vso pozitivno energijo usmerjam v 2010, a se je kljub temu izkazalo za nadvse super leto. Bila sem pridna, naredila okoli pet izpitov, naredila izpit za avto, šla na koncerte Oasis, Gilberta Gila, Killersov, Arctic Monkeys, Kooksov, U2, Coldplay, Air, končno sem videla tudi Kreslina v Cankarju, da ne omenjam, da so bile preskupine tem koncertom Primal Scream, Kills, Snow Patrol, White Lies, uh, kar kurjo kožo dobim, poleg tega sem končno šla tudi na Liffe, se začela učit portugalsko, bila na Tajskem, Dunaju, po Španiji, na Oktoberfestu, se potapljala, snorklala, se peljala prvič s skuterjem in štirikolesnikom, pomahal mi je Edo Majkaa in še in še in še mnogo. Hm, več kot očitno ni bilo slabo. Prav nič slabo… Naj bo 2010 vsaj na enaki stopnji!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

