pfffffffffffffff

Življenje je polno pritiskov. Že od rojstva poteka eno veliko tekmovanje in borba. Z vstopom v šolo se vse še drastično poslabša. Naredi to, naredi ono, petke in štirke, brez trojk, točke, priznanja. Veliko tekmovanje, ne smeš biti med slabšimi, delaj vse, bodi dober, bodi pameten. Srednja šola še hujše. Plan življenja je tako že določen -matura, fax, diploma, poroka, otroci.. Moraš, začrtano je, nimaš izbire.. Priganjajo te starši, priganjajo te prijatelji, priganja te šola – vse je en velik pritisk. Kdaj točno začneš delat tisto, kar si sam želiš? Zakaj je največja vrednota poroka z diplomo v žepu? Kam se nam mudi? Zakaj bi si sploh želeli to? Bližje kot sem diplomi, težje mi je. Sovražim fax, sovražim tiste zadnje predmete, ki so mi ostali, sovražim zajebavanje profesorjev. Mislim, trije izpiti so mi ostali, kaj mi je tega treba? Dajmo se še dodatno potrudit pred koncem. Resno, kot da mi bo diploma iz fdv-ja pri čemurkoli pomgala. Pri življenju in sreči prav govoto ne. Ne da se mi. Resno. Ne da. Pa kljub temu nekoč najbrž bom. Moram. To so te pritiski okolice. Saj veste, da le ne bom zadnja diplomirala. Da bom uspešna. Da bo to, da bom ono. Whatever. No sikiriki.
 
Failure is not an option.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to pfffffffffffffff

  1. alja says:

    No sikiriki, sikiriki no no🙂 VAŽN DA SMO ZDRAVI!p.s. pravkar mi je oči reku, da nej najprej šolo zrihtam, pol pa grem na počitnice?!? juhuhu bruhuhu

Leave a Reply

