moja rdeča strela

Preklinjam dan, ko sem naredila
vozniški izpit. Ja, vem, imeti izipit je super koristno. A, kaj, ko
stane in stane in stane.. Zapravila sem težko privarčevan denar,
nekaj ga je zapravil tudi ati, pa seveda tudi ostali prostovoljni
prispevki. Zakaj je avtošola tako draga? Ah, kaj vse bi lahko
storila s tistim denarjem. In potem še avto.. Saj sem globoko
hvaležna, res sem, a zakaj mora biti bencin tako drag? S kakšno
težavo dajem tistih 40 evrov vsaka dva tedna. In potem so tukaj še
gume, pa zavore, nov radio, auspuh.. Še dobro, da sem avto dobila
zastonj. Problemi, nezadovoljstvo, denar. Le kaj bi si še lahko
želela? No, seveda ni tako hudo. Pretiravam, a nekaj stvari vseeno
drži. Kljub vsemu ne bi avta zamenjala za tiste nedeljske popoldneve
na vlaku. Muka, kakšna gneča. Nedelja, tako lep dan, ki pa se je
vsakič tako klavrno končal. Nedeljski popoldnevi so bili vedno
začetki tečnih tednov. Hvala ti avto, da sem s tem končala za
nekaj časa. In še vse ostale prednosti, ki jih ima avto. Domov
lahko grem kadarkoli, ni omejitev, še do Dunaja nas je pripeljala ta
moja rdeča strela. In ta sreča, ko si za avto narediš čisto novi
mix cd. Glasba po tvoji želji, ko brziš po avtocesti. Sam, čisto
sam. In tvoje petje. Kaj petje, dretje. Čista uživancija. Najljubši
trenutki v tednu, mogoče celo nasploh. Samota ni samotna, če lahko
zraven na ves glas poješ!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

