blam, blaaaaaam

Hengam na netu, gledam malo po
fejsbuku. Kaj morem, pride tak dan. Večkrat. Ne morem pomagat, nočem
si pomagat. Je že tako, da mi je fejsbuk kar všeč. Čekiram
statuse, komentiram, gledam slikce, brskam. Edino, kar me zadnje čase
vedno bolj čudi je, kako je vsem ljudem na fejsbuku dolgčas in
jamrajo. Komentarji v stilu dolgčas mi je, kaj naj delam so
stalnica. Ni mi jasno, kako. Kakšni morajo biti te ljudje, da jim je
vsakodnevno dolgčas. Že to, da ti je sem pa tja dolgčas, je čudno.
A ljudje res nimajo nobenih interesov v življenju? Ali ljudje res
nimajo nobenega veselja do ničesar? Res obstajao ljudje, ki ne
uživajo v nobeni dejavnosti, ne marajo knjig, filmov, nadaljevank,
rolanja, kolesarjenja, fotografije, glasbe, tega, onega, česarkoli?
So ljudje res postali tako nezanimivi in tako ignorantski do vsega?
Ne maram takih ljudi. Ne rečem, da tudi jaz kdaj ne zabijam časa za
bedarije, ampak to še ne pomeni, da mi je dolgčas. Bedarijam z
veseljem posvečam čas. Pa tudi, če se mi česa ne da, to še ne
pomeni, da mi je dolgčas. Hvala bogu, za razliko od nekaterih še
obstajajo stvari, zaradi katetih je moje življenje zanimivo in ne
dolgočasno.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

