Between two lungs

Sedim na stopnički sredi Metropola. Rahlo jezna. No, mogoče celo razjarjena. V ozadju se sliši glasba Florence – A kiss with the fist. Mogoče celo zelo primerna. Želim si, da bi bila v danem trenutku nekje sredi Camden Towna v Londonu, v enem alternativnem klubu, kjer bi se vrtela samo nova angleška indie scena. To bi bilo za dušo. Razmetavanje po plesišču na čisto nove ritme, vrteli bi se Two door cinema club, pa The Drums pa Delphic. No, ja, v bistvu si ne morem niti zamislit. In kaj botruje temu mojemu razmišljanju? Ma, ja, zgodba je preprosta. Takoj ko sem iz zvočnikov zaslišala Florence, sem se zalaufala k DJ-ju če lahko da naslednjo pesem Dog Days are over od Florence. No, ja, DJ me je začudeno pogledal in vprašal: ”Kdo pa je Florence?” Naj samo dodam, da sem ga jaz še bolj čudno pogledala in ugotovila, da sploh ni vredno odgovora. Mislim, halo, vrtiš jo ravnokar. A sploh pogledaš kdaj, kaj imaš na playlisti?! Ampak, kar je, je. Zgodba sploh ni več pomembna. Zakaj ne? Preprosto! Florence+the Machine prihajajo v Ljubljano!! Najraje bi s sabo na koncert peljala tistega celjskega DJ-ja od zadnjič…
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

