4

Zaženemo se na plesišče, izvajamo
svoje plesne akrobacije, zabavamo se, kot že dolgo ne. Zato smo
tukaj! Da zaživimo svojo mladost! Da se sprostimo do konca in še
preko. Čez nekaj časa skupno ugotovimo, da je čas za poživitev.
odidemo do šanka. Stojimo o šanku, pijača teče v potokih,
posnamemo še nekaj slikic za trajen spomin.

Tina me špikne pod rebra.

Poglej tistega tam, mi reče.

Koga?

Ja, pa tistega pri šanku,

A tistega, ki stoji zraven tistga Irca,
s katerim sem se malo prej pogovarjala?

Ja, tisti, tisti. A ni noro dobr?

Hm, ja, no, kaj pa vem.

Ah, pa ti nimaš okusa, konča.

V glavi se mi mota zabaven plan.

Odidem do tipa. Ni mi lep, deluje pa
simpatičen. Nasmehnem se, nasmehne se mi nazaj. Pogledam preko rame,
Tina me sovražno gleda. Ni mi jasno, kaj ji je. Saj pa nič nočem.
Pogledam spet tipa, še enkrat se mu nasmehnem. Pomežikne mi. Ah,
pomislim, kako je smotan. Roko mu položim na hrbet, povabim ga na
pijačo. Pijema vodko, ko mu namignem, da je simpatičen moji
prijateljici. Pogledam jo, iz njenih oči še vedno švigajo strele.

She looks angry right now, but she
really likes you. mu rečem.

Tip se očarljivo nasmehne. Tina
popusti s svojimi sovražnimi pogledi.

This is Tina. ga potisnem bližje k
njej. Ne zgubljata trenutkov. par povedanih besed in že sta v
objemu. Moja pot tukaj je končana, si zadovoljno mislim. A kaj zdaj?
Z ostalima dvema kolegicama odidemo nazaj na plesišče. Kako smo
zmešane, to je neverjetno! Celo plesišče je naše. kakšne norčije
izvajamo. To sploh ni ples, to je norost. Ljudje nas gledajo
postrani, punce nas odganjajo s komolčki, a me se ne damo.
Budimpešta je to noč naša. Pa kaj, če nas gledajo postrani, saj
smo prvič in zadnjič tukaj.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

