5

Že razmišljam, kaj bi se še dovolj
neumnega domislila in izvajala na plesišču, ko moje oči uzrejo
nekoga neverjetno lepega. V trenutku ne vidim nič drugega več.
Velik, svetel in kako lep nasmeh. Popoln! Ne morem sicer z gotovostjo
trditi, da se mi ni zdel še toliko lepši zaradi količine alkohola,
ki sem ga spila. Ampak to ni pomembno! Ah, kako je lep! Začarana
sem. Moj ples se upočasni, samo opazujem še. In upam, da si nisem
naredila že preveč sramote v tej noči in da me ni videm pri mojem
divjem plesu. Pocukam prijateljico za rokav. Pomignem proti njemu. V
trenutku ji je vse jasno. Kako tudi ne, ko pa že imam na obrazu
zaljubljen nasmešek. Ah, ta alkoholna zaljubljenost. Pomislim, da
zjutraj bo pa spet moralni maček na sceni. Ni mi mar, hočem ga!
Takoj. Tukaj.

Pogledam naokoli. Kar naenkrat sem
ostala sama na plesišču. Kje sta ostali dve in zakaj sta me
zapustili. V sekundi mi ni nič jasno. Ah, koga briga. Pozabim na
lepotca in se začnem divje obračati po plesišču. Zaradi alkohola
sem čisto divja. Pleše se mi. Obračam se kot zmešana. Še dobro,
da so vsi okoli mene ostali nepoškodovani.

Nekdo me potegne za roko. Jezna se
obrnem, v glavi se mi že vrtijo jezni koleščki. Pred mano pa tisti
lepotec od malo prej. Nasmehne se. Ah, kakšen nasmeh, neverjetno!
Vse se belšči od njegovih lepih zob. Očarana sem.

Tina, to je Laszlo. reče prijateljica.

Srečna sem. Le kaj mi bo noč še
prinesla, če mi je dala že tako lepega Madžara. Res kakšnega!
Prav nič podoben tistim tipičnim Madžarom, ki sem jih imela prej v
mislih! Velik, temen, svetli kratki lasje, široke svetle hlače,
polo oranžna majca. In nasmeh. Prosim, ali si lahko nasmejan celo
noč. Samo opazovala bi njegov obraz. Kako simpatičen. In tako
simpatično globok glas. Pogovarjava se. Tako na hitro malo.
Izmenjava imena in podobne podrobnosti. Ne izgubljava preveč besed.
Pa saj oba veva, kaj si v resnici želiva. Resnici na ljubo niti ne
vem, kaj blebetam. Vse kar hočem je, da se mi približa. Kot da ve,
kaj razmišlam, mi pomežikne in se nasmehne od ušes do ušes. Vidi
se mu, da je plejerček. Pa mi je vseeno. Hočem ga. Vsaj za to noč
in nikoli več.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

