6

Prime me za roko in potegne k sebi.
Zašepeta mi sladko na ušesa. Kako sem neučakana! Ugriznem ga v
uho. Grizljam. Še bolj me stisne k sebi. Najraje bi ga prosila, da
se nehava igračkat in preideva k stvari. Draži me. Točno ve, kaj
dela. Ko začnem zavijat z očmi, me končno poljubi. Čutim njegov
mehek jezik, ki se dotika mojega. Nežno, z občutkom. Kurja koža
popade moje telo. Čutim njegovo roko vsepovsod po mojem telesu. Moja
roka se oprime njegove ritke. Zaslišim kratek nasmešek. Očitno mu
je všeč. Stisnem. Kar čvrsta. I like it. Pozabljava, da sva še
kar na plesišču. Pa saj v bistvu ne vidiva nikogar. Oči imam
zaprte, prepuščam se mu cela. Moja kolena so čisto mehka. Ne vem,
najbrž je to mešanica preveč spitega alkohola in njega. Upam, da
se bom naslednji dan vsaj njegovega nasmeha spomnila. V trenutku se
spomnem, da imam v žepu fotič. Naredim par slikic. Tako ne bo
nikoli pozabljen.

Come with me, mi reče in me potegne za
roko.

Odhajava. Zapuščava plesišče. Ni me
strah. Zaupam mu. Ah, ta alkohol, kaj naredi iz pridne punčke. Rahlo
se mi vrti od vse pijače in zagledanosti, a ravno v tem super
trenutku pač ne bom delala problemov. Hodiva. Se ustaviva. se malo
muckava in dotikava. Greva naprej. Ustaviva se pri belem avtomobilu.

It,s mine, reče.

Odklene.

Come in, reče.

Vsedeva vsak na svoj sedež. Udobno se
namestim. Zaprem oči. Zasanjam. Vzdihnem. V moji glavi je še vedno
rahlo vrtenje. Kar naenkrat se moj stol premakne in s silo postavi v
ležeč položaj. Skoraj se zvrnem in kriknem od šoka. Z desne
zaslišim znan smeh. Ah, madžarski plejboj. Kako se njegov igrivi
nasmeh sveti v temi. Skloni se k meni in me začne divje poljubljati.
Roke mu drvijo po mojem telesu, od vsega razburjenja komaj diham.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to 6

  1. Tina says:

    Ah, ta alkohol, kaj naredi iz pridne punčke. :))

  2. Tina says:

    HAHAHAHAHA

  3. Tina says:

    it’s a hard knock life for us😛

Leave a Reply

