7

Skobaca se v avto, direktno med moje
noge. Nekoč bi se mi kaj takšnega zdelo nepredstavljivo. Ne, ne
seks v avtu. Bolj to, kako se dva tako velika človeka skobacata in
dajeta dol na sovoznikovem sedežu. Ampak gre. In to čisto preposto!
Potegne mi dol hlače in hlačke. Kako sem vlažna in razgreta.
Odpnem njegove hlače. Njegov korenjak pogleda na plano. Navalim.
Sliši se samo še dihanje, glasni vzihi v avtu. Iz žepa potgne
kondom, greva v akcijo. Oh, kako se mora avto premikati! Bilo je
noro, super duper, mega! Njegov se tako dobro prilega moji in njegovo
telo se tako dobro prilega mojemu. Premikava se v divjem ritmu in
tako doživiva vrhunec. Skobaca se nazaj na voznikov sedež. Kako je
lep! Smejiva se drug drugemu, zavedajoč se, kaj sva pravkar naredila
in kako zelo pijana sva. Izmenjava še nekaj besed, ko naenkrat
utihneva.

Kaj zdaj? mi roji po glavi.

Kot da ve, kaj mislim, mi navrže še
nekaj presladkih besed, hkrati pa doda, da me ne more pelati domov,
ker je on doma na tem bregu Donave in si ne upa na drugo stran reke,
ker tam mrgoli policajev. Šokirana sem. Kako je lahko tak. Ne
razumem. Seveda, ko pa sem še vedno alkoholno podkrepljena.
Prepričujem ga in prepričujem, pa se fant ne da. Razmišljam o tem,
kaj vse bi še lahko naredila, da ga prepričam, pa se mi zdi, da
poleg seksa še težko karkoli ponudim. Reče mi, da mi bo poklical
taksi. Ja, super, ampak jaz denarja za taksi nimam. Da mi nekaj
denarja in pokliče taksi. Ojoj, zdaj se pa res počutim kot navadna
kurba. Čuden občutek. In nič kaj prijeten, moram priznati.
Zagledam se skozi okno. Opazim, da je zunaj že precej svetlo. In da
je avto parkiran na pločniku, kjer pač ne primankuje pešcev. V
upanju, da naju ni noben opazoval pri divjih aktivnostih, še za
trenutek zaprem oči.

It’s time. Taxi is here. mi reče.

Dava si lubčka. To je to. Odpeketam do
taksija.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to 7

  1. Tina says:

    ahhh, madžarrrRRR😛 hahahahanauk: fotoaparat je del obvezne opreme!😉 (in ja itak, vse se da..tut v avtu, hehe)

Leave a Reply

