8

Where to? me vpraša.

Hm, dobro vprašanje, moram priznati.
Brez mobitela, brez naslova. Bravo, Tina, prekosila si samo sabe.
Vse, kar se spomnem je, da je preko Donave. Zelo nepomemben podatek –
zdaj sem skrčila seznam potencialnih stanovanj na samo milijon. Vem,
da je nek disco na isti cesti. Ah,
še en rahlo nepomemben podatek. Kaj zdaj? Kaj bo z mano? Ne vem,
kam. Čisto zgubljena. Taksist me neumno gleda, jaz pa počasi
začenjam paničarit. Najbrž si misli, kaj za vraga je narobe s to
zblojeno punčaro. V očeh se mi počasi nabirajo solzice.

Where
are we going? me še enkrat vpraša, kot da ne vidi, kako zgubljena
sem.

Potem
pa se mi posveti. Fotoaparat imam. In mogoče mu bo na kakšni sliki
jasno, katera ulica je moja. V roke vzamem fotilč, taksist pa me še
bolj neumno gleda. Pa saj razumem, kako čudno mora to v danem
trenutku izgledati. Začnem pregledovati slike. Bingo! Od samega
navdušenja se mi roke zatresejo. Rešena sem. Ne samo, da smo pred
odhodom ven poslikale celotno ulico, prav tablico z imenom ulice sem
slika. Genij, Tina! Tako srečna sem. Pokažem sliko.

Here,
this is my street. mu rečem. Oddrviva.

Peljeva
se po levem bregu. V daljavi vidim Verižni most. Kako je lep v
prebujajočem se dnevu. Lučke še vedno nežno svetijo. Vedno bližje
sva mu. Zavijeva proti njemu. Ob vstopu nanj naju pričakajo levi.
Levo na hribu se v megelno jutro prebuja grajski hrib, nekje daleč v
daljavi vidim obrise Ribje trdnjave. Prečudito je. Most je
fantastičen. In čaroben. Nekje na sredi se ozrem levo in zagledam
parlament. Kakšna zgradba! Ogromna! In tako lepa. Komaj čakam, da
prijateljice ta dan odpeljem na ogled. Kako malo je potrebno za lep
dan. Peljeva se še malo po Budimpešti in kmalu mi ulice potanejo
bolj znane. Zagledam disko. In tam naprej je vstop v hišo, kjer je
naše stanovanje. Kako sem srečna. Oddahnem si na ves glas. Taksist
me čudno pogleda. Najbrž mu še vedno ni kaj dosti jasno! Plačam
in odhitim proti vratom.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

