9

Seveda
pa dogodivščina še zdaleč ni končana. To sem vendar jaz, pri
meni se vse zaplete, kar se lahko. Priletim do vhodnih vrat, vrata pa
zaklenjena. Zazrem se na desno, imajo domofon. Ja, super, si rečem.
A že v naslednji sekundi težje zavzdihnem. Če nisem vedela, kje
sem doma, le kako bi naj sedaj vedela, na kateri zvonec pritisnit.
Ima me, da bi zakričala imena mojih prijateljic, ni vrag, da me ne
bi katera od njih slišala. Ampak nočem zbuditi sosedov. Ah, ta
vhodna vrata, čemu ste tam. Zakaj mi zastirate pot do stanovanja in
postelje. Zaspana sem. Vdam se v usodo in vsedem na stopničko. Še
enkrat globoko zavzdihnem. Pa menda ja ne bom preživela jutra
takole? Vstanem. Ne gre to tako. Postavim se pred domofon. Pritisnem.
Kaj pa čem. Ne morem pomagat, da je ura šest zjutraj, jaz pa tako
zmatrana. Oglasi se tečna ženska. Skušam ji razložit, da bi rada
noter, a ne reagira. Fak, pa te Madžari in njihova angleščina.
Pritisnem sosednji zvonec. Moški. Tudi on ne dojame. Kako
presenetljivo. Jezna sem. Piham. Kako za vraga naj človek pride
notri? Je sploh način? Izgleda sem še rahlo alkoholizirana, ker mi
na misel pade resno neumna ideja. Kazalec desne roke položim na prvi
levi zvonec, s prstancem iste roke se dotikam desnega vzporednega
zvonca. Vdihnem. In začnem! Pritisnem najprej prva dva, takoj za
njima spodnja dva in tako naprej proti koncu navzdol. Na smeh mi gre.
Sem pa pogumna, si mislim. Zasliši se množica glasov. Rahlo tečni.
Madžarščina. Jaz pa se derem. No, bolj glasno govorim, v upanju,
da me vsaj nekdo razume.

Door,
door, door. težim. Tečna sem že sama sebi.

Čudežno
se vrata odprejo. Jupi, rešena sem. Pred mano dvorišče, zazrem se
na desno, tam pa vhod v naše stanovanjce. Odletim. Nek madžar se mi
iz okna nekaj dere. Ignoriram. Itak ne bi razumel. Pri stanovanju
sem, primem za kljuko, vrata pa zaklenjena. Kaj je zdaj to? Jutro
zaklenjenih vrat? Pa saj ne morem vrjeti.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

