o-ou

Navkljub temu, da ima večina mojih znancev do brezdomcev in
klošarjev odklonilen odnos, se mi zdi, da sem jaz do njih precej dobra. Skoraj
vedno jim primaknem denar pa naj bodo še tako nadležni in v slabem stanju. To
ne temelji na ideji, da jim dam zato, da bi tudi meni nekdo pomagal, če bi mi
šlo tako slabo, ampak bolj na izkušnji, ki sem je bila deležna nekoč. Enkrat,
že kar nekaj časa nazaj, mislim, da sem bila še v gimnaziji, me je nekdo prosil
za kovanec, jaz pa sem kruto odvrnila, da za pijance pa že ne bo prispevala. Ne
vem točno, kaj mi je bilo, mogoče slab dan. Ta gospod je potem od naslednjega
človeka dobil denar, na lastne oči pa sem videla, kako je s tem denarjem odšel
v pekarno in si kupil kruh. Hja, težka lekcija. No, sem pa od takrat naprej še
skoraj vsakemu dala kak kovanček. Vem, tudi to ni ok, vsaj v Ljubljani je
večina brezdomcev še dovolj mladih in vitalnih, da bi lahko delali. Pa vendar.
Mogoče nimam srca, da bi rekla ne. Do zdaj.

Cel teden sem se iz službe vozila z avtobusom. Slabo vreme.
In vsak dan sem okoli štirih stala na postaji Konzorcij in čakala pravi
avtobus. In čisto, čisto, čisto vsak dan je do mene prišel isti brezdomec. Poznam
ga že od prej, saj sem ga videla že res milijonkrat. Mogoče se me je zapomnil,
saj je vsakič prišel do mene. Dala sem mu denar v ponedeljek, torek, sredo, v
četrtek mi je postalo pa že rahlo tečno. Zakaj? Bom takoj razložila. Vsak dan
sem mu dala 50 centov. Nič velikega. pač nekaj drobiža. Ampak vsakič sem potem
še vsaj 10 minut čakala na avtobus in sem malo gledala za njim. In kaj se je
zgodilo? V desetih minutah je imel mladenič nabranega več denarja, kot ga jaz
dobim, ko delam celo uro. Delam! Koliko torej dobi, ko se takole ‘trudi’ eno
uro? Raje ne pomislim. Naj zdaj ne izpada, da sem škrta in trdosrčna, ampak
mladenič je resno še dovolj mlad in tudi energije ima očitno dovolj, da bi jo
izkoristil na kakšen bolj produktiven način. Je pa res, da skoraj z gotovostjo
trdim, da je narkoman. Kljub temu v petek od mene ni dobil ničesar. Žal.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

