cosmic love

Ko sem bila v osnovni soli in gimnaziji, si niti slucajno nisem
zamisljala, da bom kdajkoli sploh sla na fax. Ne vem tocno, kaj sem
mislila, da bom pri stiridesetih delala brez diplome, a vendar je bil
moj cilj vse skozi igranje rokometa. Po koncani gimnaziji niti slucajno
ni bil moj cilj, da se bom vpisala nekam, ampak sem vedno sanjala o
tem, da po srednji soli pa odhajam. Odhajam za sanjami, odhajam igrat
rokomet v tujino. Pa je prisel cetrti letnik, sanje sem se vedno imela,
a vseeno sem se raje vpisala se na fax. Sanje baje ostanejo, fax se ti
pa v poznih dvajsetih baje ne da vec delati. Pa sem, bogve, zakaj, na
svojo prijavnico vpisala mednarodne odnose. Tocno kaj mi je takrat slo
po glavi, ne vem, se mi je pa smer zdela zanimiva in na prvi pogled
tezja od ostalih smeri na fdvju, kar mi je nekoc pomenil nek izziv,
hkrati pa sem se zavedala, da pri taksni omejitvi kot jo imajo
mednarodni odnosi, ni velikih moznosti, da mi uspe, za vsak slucaj pa
sem na ostali mesti dala politologijo in sociologijo. Kaj za vraga mi
je bilo? Kje je bil takrat nekdo pri zdravi pameti, da me dvakrat okoli
uses? Seveda se mi je kljub izredno visoki omejitvi uspelo vpisati.
Seveda, zakaj bi v zivljenju sla po lazji poti, ce pa lahko grem na
edino smer na fdvju, ki je tezka. Seveda, so me sanje o rokometu v
tujini ze zdavnaj zapustile, jebeni fax pa ostaja. Ko ze mislis, da si
blizu konca, te se en bedn profesor postavi na realna tla in postavi
par preprek na tvoji poti. Ko ze mislis, da si blizu konca, ti uspe
napraviti dva koraka nazaj. Razbijam si glavo, kaj mi je bilo in zakaj
se tudi po prvem letniku nisem prepisala. Cemu trud? Cemu stres? Ze
zdavnaj bi na kaksni normalni smeri koncala, tukaj pa sem z vsakim dnem
bolj oddaljena. Pa ni vazno, koliko si zelim in hkrati preziram ta fax. Kar
sem si skuhala, bom pojedla, pa ceprav mi bo pri tem nickolikokrat
slabo!

I don’t want the world, I only want what I deserve!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

