pje, pa ka si mal nor

Vceraj je bil zgodovinski dan. Toliko Slovencev v centru po lokalih
nisem vidla se nikoli in najbrz bo preteklo kar nekaj casa predno bo Slovenija
spet skupaj dihala za nekaj, kot smo to poceli v casu te nogometne
evforije. In to zgodovinsko dejanje smo vceraj spremljale v Zlati
ladjici. Pred njo je bil postavljen ekran, sledila mu je mnozica ljudi.
Pa smo si sle po stole na drugo stran, jih pristavile tam nekje ob
stran, da smo vsaj nekaj od tekme imele. Pred nami so sedeli Boris in
Oriana, se nekaj drugih in neka umetna blondinka. Oh, kako
presenetljivo. Pa nas niso kej dosti motili. No, vsaj do trenutka ne,
ko je ta blondinka vstala, malo pogledala okoli in od nekje
privlekla nek visok barski stolcek in ga postavila direktno pred nas.
Samo pogledale smo se in skomingnile. Pa saj ne bi, ane? No, seveda bi.
Od nekod se privelece blondinka stevila dve, njena prijateljica. Vsede
se direktno pred nas in to na visok stol, da niti me, niti dva angleza
za nami nista nic vidla. Iz ust mi zleti zelo glasen Pa saj ta ne misli
resno?! Zenska se zdrzne in svojo prijateljico vprasa, ce ne misli, da
bo to koga motl in ona rece ja pa sej nismo v gledaliscu, ta druga je z
odgovorom seveda zadovoljna. V sekundi se mi dvigne pritisk in se
enkrat mi zleti iz ust Pa kaj ta baba je normalna al se norca dela.
Zenska se v sekundi obrne in mi rece, citiram: Ves, kaj, ce se gremo
neko civiliziranost, mi lahko v obraz poves, ce govoris o meni. In sem
ji povedla, da nekateri zaradi nje nic ne vidimo. Ona nam, da sej smo
vidle stol, pa da bo nekdo sedel na njem. Seveda smo ji poskusale
dopovedat, da je ta stol prisel tja minuto pred njo in bolj kot sem jo
sprasevala, ce je on normalna, bolj je bil njen od odgovor, da ce nam
kaj ne pase, naj se pa pred njo vsedemo. Ja, kam, baba neumna, a ne
vidis, da je vse zabasan. In se baba obrne in zacne klepetat s ta drugo.
Najbrz o novem laku za nohte ali pa mogoce, kdo jima sedaj solarij
placuje, zagotovo pa nista govorile o nogometu, najbrz sploh nista
ugotovile, da je tam ekran. Prisle sta se pokazat, te dve trapasti
umetni blondinki, v se bolj trapastih spanarcah, s se bolj neumni
pogledom v oceh. Ampak me se nismo dale. Drkale smo ju tako dolgo,
dokler se nista pobrale. Mislim, prisezem, da se ob pogledu na ta kup
plehkosti in puhlosti rahlo bruhnila v seb. Civiliziranost, my ass.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to pje, pa ka si mal nor

  1. alja says:

    pa ka si ja nor🙂 kire kokoši so pa to ble ej🙂

Leave a Reply

