the road

Film Titanik me ni nikoli ganil, tako kot je ganil vse ostale. Ne, da mi ni bil všeč, ampak v meni pač ni zbujal nekih groznih in veličastnih čustev, kot ga je pri vseh ostalih. Nisem ga šla gledat v kino, odvračal me je ves ta naval na film in ljudje, ki so si ga šli ogledat več kot enkrat. Zameril se mi je in prvič sem ga videla po nekaj letih na tvju. A še vedno ostala ravnodušna! Ne morem in ne morem se prisilit, da bi rekla, da je to eden boljših filmov, niti po mojem okusu ne spada med klasike, bolj se mi zdi, da je to primer, kako lahko dobra promocija ustvari film in zaslužek, enako se je zgodilo tudi lani s še enim Cameronovim filmom – saj se še spomnimo Avatarja, ane? Žal, saj sta oba dobra filma za pogledat, otrokom in vnukom pa najbrž o njiju ne bom govorila. Ravno zato in na podlagi teh razmišljanj je zanimivo, da bi, če bi me nekdo v tem trenutku vprašal, kdo za vraga je pa moj najljubši igralec, po tehtnem premisleku odgovorila, da sta to Kate Winslet in Leonardo di Caprio. Kakšna ironija, kajne? Kako se svet in življenje zasukata. Kaj hočemo, takšna je resnica. Kate Winslet imam preprosto rada. Seveda ne zaradi Titanika, ampak zaradi vsega ostalega. Ko igra v filmu, ji preprosto verjamem, tako dobra je. Vživi se v vlogo, da niti v sekundi ne pomislim na igro, ampak ves čas premišljujem o liku kot o pravi osebi. Nobena druga igralka me tako ne prepriča. Po drugi strani Leonarda nisem imela vedno rada. Spomnim se, da sem nekoč davno pogledala Košarkarjev dnevnik, a dolgo časa kasneje nisem pogruntala, da je tam v resnici igral Leo. Po Titaniku mi je bil res tečen igralec, vse je bilo prenatrpano z njim, oh, kako je lep in podobne bedarije. Kdo bi si mislil, da se bo vse skupaj tako obrnilo? Moram priznati, da me Leo v zadnjih letih s svojimi filmi še ni razočaral. Od takega lepotca do takšnega igralca, res je, tega sploh nisem pričakovala. Le kdo pa je? All in all, komaj čakam njune naslednje filme! Bring it on!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

