country road

Odpeljala sem se iz Celje v Ljubljano, tako kot se odpeljem vsako nedeljo zvečer. Prižgem svojo rdečo strelo in že letiva. Morala bi vedeti, da ta nedelja ne bo enaka kot vse ostale. Vse stvari sem si pripravila hitreje kot vedno in tako se mi je zdelo, da imam še preveč časa na razpolago. Aaa, napaka! Takoj za cestninsko postajo Vransko se je začelo ožanje. Oziroma bil je znak, da se bom čez kakšen kilometer začelo. Zagledala sem gnečo na desnem pasu in tudi sama zavila tja, saj sem videla, da je ožanje v desno. Desni pas je bil poln, na levo pa so še vedno prihajali takšni, ki so se delali, da opozoril niso videli in se na koncu guzili pred vsemi nami. V avtu sem norela in se spraševala, kako jih ni sram, da lahko vsi čakamo, oni pa se zaradi prijaznosti ljudi rinejo pred nas. To je ta naša cestna kultura, to je ta ignoranca do vseh ostalih. Da pa bi bila mera še bolj polna, sem kaj kmalu ugotovila, da ne gre samo za zožanje, ampak za zaporo celotne avtoceste. Halo?! Na nedeljo zvečer! Se na darsu še nikoli niso peljali ob takem času v Ljubljano?! Super, zavili smo na staro cesto, ki niti ni tako napačna, če le ne bi imela pred sabo dveh Ljubljančanov, ki sta se ustrašila prav vsakega ovinka in divje bremzala. In kdor me pozna, ve, da sovražim menjavanje prestav, če to res ni potrebno, zarad teh dveh pa sem dobila prav bolečine v kolenu, da o divjem dretju in zgubljanju živcev sploh ne govorim. V Ljubljano sem prispela v dveh urah. Rekord! Naslednjič štartam od doma takoj po kosilu, ker kaj takega mi pobere par let življenja zaradi živciranja.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

