LOTR FTW

Pa saj ne znorim velikokrat. No, ja, vsaj na glas ne, kar je velika prednost. Znam se zadržat in samo v sebi mislit grozne misli. Pa ne tako grozne, bolj gre za nestrinjanje z ljudmi. Tisto hudo nestrinjanje, ko se še komaj zadržuješ od nerazumevanja, ko si grizeš ustnice in razmišljaš, od kje le ta neumnost ljudi. Oh, ja, to se mi dogaja večkrat. In vsakokrat sem rahlo presenečena nad kratkovidnostjo in omejenostjo ljudi. Tako na primer zelo težko razumem kakšno dvajsetletnico ali pa mogoče še kakšno starejšo, ki pride do mene in mi začne razlagat, kako so tiste twilight knjige najboljše knjige na svetu. Prosim? Še najprej vljudno vprašam, ko pa temu sledi še kakšne super neumna razlaga pa prebledim in ni več vrnitve. Twilight, seriously? Knjiga, ki ni dorasla niti Harryju Pottru? Knjiga, ki je cela sestavljena iz enostavčnih povedi? Knjiga, kjer je fantazijski del na ravni 8 letnega otroka? Kjer bereš in bereš pa se cele strani ne zgodi prav nič razen traumiranja o ljubezni na zelo dolgočasen način? Ja, prebrala sem. Ja, sram me je. In rada bi nazaj tisti teden, ki sem ga porabila za knjige, ker je bil to skrajno nerazonsko porabljen čas, ki mi ne bo nikoli več dan. Ob teh knjigah sem se naučila hitrostnega branja, saj sem lahko naenkrat preskočila kar nekaj strani, pa nisem v zgodbi prav nič zamudila. Glavne osebe so me neskončno dolgočasile in ko sem mislila, da huje ne more biti, je avtorica vpletla v zgodbo še dojenčka. Prava telenovela, da rečeš. Kako, kako naj torej resno jemljem oboževalce twilighta? Kako? Raje imam Gospodarja prstanov, raje imam Harryja Pottra, in to z razlogom. Ljubim fantazijske romane, ampak le če premorejo vsaj nekaj originalnosti. Kako lahko sploh dostojno govoriš o twilightu, če nisi prebral Gospodarja prstanov, največjega fantazijskega dela kadarkoli. Kako lahko govoriš o veličini Twilighta, če se ti ne sanja o Tolkienu in njegovi genialnosti. Nisem slepi vernik, ampak Tolkiena imam rada. Nekončno. Kar se mene tiče, je bil gospod genij. Če ne genij, pa vsaj največji mojster fantazije. Pomislite, Tolkien si je zamislil celotni Srednji svet, točno do potankosti vse z zemljevidi orisano, zamislil si je mnoga ljudstva, od ljudi do vilincev, jim napisal zgodovino in si zamislil njihov jezik. Kako bi se torej to naj primerjalo s Twilightom, kjer je edini podatek o vampirjih ta, da so stari. Zelo stari. Ne, ni primerjave. V bistvu primerjava niti ni mogoča, ker sta obe deli na čisto drugačnih stopnjah. Neka ameriška gospodinja pač nikoli ne bo Tolkien. In Tolkienova dela bodo živela večno, njena pa bodo kmalu pozabljena. Upam vsaj!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

